سلام

من بیست سالمه خیلی خجالتی هستم اصلا نمیتونم تو بیرون با کسی درست حرف بزنم همه بنظرم فکر میکنن مغرورم. وقتی میرم تو جمع نمیتونم تو چشم کسی نگاه کنم و خیلی استرس دارم و فوری خودم رو گم میکنم و دستام میلرزه خودمم از اینکار خجالت میکشم. من چیکار کنم خجالتی نباشم ؟ اگه یه قرص واسه استرس میدونین معرفی کنین ؟ چیکار کنم دستام نلرزه ؟ 

تو رو کمکم کنین.ممنون


مرتبط:

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

چیکار کنم بتونم تو جمع، بدون خجالت حرفم رو بزنم

از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)