سلام

من یه دخترم که از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم . فوق العاده کم رو و کم حرفم . بی عرضه نیستم اما اصلا نمیتونم یه خودی نشون بدم . تا نوجوونی توی مرکز استان وسط شهر زندگی میکردم . الان بخاطر نداری و هزار تا مشکل مالی اومدیم یه جایی که هیچ امکاناتی نیست! مردمش هم خودشون رو میگیرن و برات میزنن!

واقعا خسته م ... چه امید و آرزوهایی واسه خودم داشتم اما الان هیچ . 

تو تحصیل شکست خوردم، باورتون میشه دو بار کنکور دادم اصلا آخرشم نفهمیدم چه جوری باید انتخاب رشته کرد و ... امسالم کارنامه م رو نگرفتم حتی، فقط تو سایت که دیدم قبول شدم اولویت اولم دیگه رفتم ثبت نام دانشگاه. اما لیاقت من این نبود . از رو ناآگاهی و اینکه وضعم بدتر نشه که یهو ترک تحصیل کنم رفتم دانشگاه اما پولش رو ندارم . 

تو روابط عاطفی مشکل دارم ، از یه نفر خوشم می اومد که نشد! همش خودمو مقصر میدونستم.  کلا درگیر یه زندگی پر تنش هستم . دلم میخواد فقط یه آدم عاقل تو زندگیم بود که ازش کمک بگیرم.

 کسی نمیفهمه حرفم رو ... باور کنین درک نمیکنن ... همش تو خودمم ... گاهی با دوستام درد و دل میکنم که آروم شم اما اونا هم رفتارشون عوض شده، هر کی هر قدرم خوب و صمیمی تهش به حرف رفیقه !

 سنم کمه! اما بهم میگفتن بیشتر سنت میفهمی و رفتار میکنی و البته غصه دارم و نمیفهمن! خلاصه اینکه جرات در سوپری رفتن و تاکسی گرفتن هم ندارم!  متعصب و با ذهن بسته ای نیستم ولی زمینه رشد ندارم.  سر کار نه میشه برم نه عرضه ش رو دارم نه روم میشه!  از سوتی حسابی میترسم!  تو کلاس روم نمیشه جواب سوالایی که بلدم رو بدم . 

امروز استاد گفت به نظرت نیاز نیست واسه امتحان جا به جا شی؟ ( جام رو تغییر داده بودم و منتظر برگه بودم که اینو گفت )حتی روم نشد بگم من قبل فلانی اینجا بودم و اون باید بره و بدون هیچ بحثی برگه رو گرفتم .  از بچگی زرنگ بودم و پر رو تا حدودی ،ولی کم کم اینطوری شدم ،  در عذابم واقعا! تا کم رویی رو تجربه نکرده باشین متوجه حرفم نمیشین ، خیلی جای رشد داشتم ... نه که نخواستم ... نشد . 

زندگیم داره نابود میشه ... خواهشا مسخره نکنین ! شرایط رفتن پیش مشاور هم ندارم ،  دلم میخواد همون آدم شاد قبلی باشم ، فکر میکنن مغرورم اما وقتی شخصیتم شناختن میگن خیلی متین و مهربون و حساسی و البته متواضع (اینو بقیه میگنا) ، اما چه نفعی داره وقتی نمیتونم از حقم دفاع کنم و ضعیف و ترسو ام .

ممنون میشم کمکم کنید


مرتبط:

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

چیکار کنم بتونم تو جمع، بدون خجالت حرفم رو بزنم

من چیکار کنم خجالتی نباشم؟

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)