همیشه از سال های بعد ازدواجم خجالت میکشم. نمیدونم این چه حس لعنتیه که من دارم، این حس حتی منو از عروسی گرفتن و رفتن سر خونه و زندگیم نگران میکنه. من نامزد دارم. حس اینکه بعد ازدواج همه ش منو در همه حال میبینه، مثلا وقت هایی که از خواب بیدار میشم یا وقت هایی که گلاب به روتون از دستشویی بیرون اومدم یا میخوام برم دستشویی یا دیگه مثل وقت هایی که بیرون همو میدیدیم در بهترین حالت نباشم منو توی فکر خودم خجالت زده میکنه.

البته اعتماد به نفسم خوبه و مشکل اجتماعیم ندارم توی روابطم و رؤیایی هم فکر نمیکنم، باور کنید ولی خوب تعجبم میشه از اینکه زن و شوهرها بعد ازدواج انقدر به هم نزدیک میشن و در همه حال شوهرها زن شون رو میبینن. 

اتفاقا اهل آرایش هم نیستم که بگید الان خودت رو زیر آرایش پنهان کردی و بعدا نگرانی که رنگ و روی واقعیت رو ببینه. چهره و بر و روم همینه که هستم ولی وقت هایی نامزدم خونه مونه یا من خونه اونا هستم و میخوابیم کنار هم قبل از اینکه از خواب بیدار شه چه بعد از ظهر باشه چه صبح قبل اون سریع میام بیرون از رختخواب و دست و صورتم رو میشورم و مسواک میزنم مثل قبل خواب.

میگم نکنه منو با حالت خواب آلوده و دست و روی نشسته ببینه، و راستش رو بخواید از دلهره که الان بیدار میشه الان داره صبح میشه و منو با صورت و دماغ باد کرده میبینه، اصلا نمیتونم بخوابم وقت هایی که کنارش هستم.

این موضوع منو خیلی اذیت میکنه و حس میکنم اگه بعد ازدواجم اینطور باشه آرامشم ازم گرفته میشه. واقعا زن و شوهرها و مخصوصا زنها چطوری بعد ازدواج این موضوع واسه شون عادی شده؟


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)