سلام

مهربان بانو هستم، یه آقایی حدودا یک سالی میشه که به من پیام میده. پیام هاش در حد صبح بخیر و ظهرت بخیر و صبح خوبی داشته باشی، ظهر خوبی داشته باشی و از این حرف هاست، مثلا روز دختر رو بهم تبریک گفته و مثلا دلم برات تنگ شده

دیروز پیام داده:

مرا از دور تماشا کن، من از نزدیک غمگینم و کلی پیام دیگه، تو اینستاگرام با این آقا آشنا شدم و متاسفانه شماره م رو به این آقا دادم و فکر کردم قصدش ازدواجه، ولی تو این یک سال این همه پیام داده حتی یک کلمه دقت کنید حتی یک کلمه حرف از ازدواج نزده. منم دیگه بهش پیام نمیدم.

می خواستم نظر آقایون رو بدونم که این آقا دقیقا هدفش چیه؟، به نظر من که بیکاره. انگار کاری نداره جز پیام دادن به من، شماره ش رو هم تو واتساپ بلاک کردم، تو پیامک ها هم شماره ش رو اسپم زدم.


مرتبط با فعالیت در اینستاگرام:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام

مرتبط با آشنایی با جنس مخالف در فضای مجازی:

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاط فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)