سلام

اینجا کسی میدونه پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟ تو رو خدا بهم نخندین. من یکی از دخترهای اینجام. گاهی نظری میدم اما نه همیشه. حدود هفت ماهه که با آقایی زیر نظر خانواده هامون آشنا میشیم برای ازدواج. یه چیزی مثل نامزدی منتها فقط پدر و مادرم و مادر اون در جریانن حتی خواهر متاهلمم در جریان نیست و دیگه حتی بقیه فامیل. میخوام بگم که بدونید فقط قرار شده آشنا بشیم ببینیم به درد هم میخوریم یا نه. همین. نه عقد کرده ش هستم و نه خیلی با هم روابط عاطفی یا احساسی زیاد داریم. از همه نظر خوبه برام و به همدیگه میخوریم تقریبا اما یه چیزی هست منو اذیت میکنه.

این پسر بالاخره من توی اینستاگرام چکش میکنم. حالا تلگرام که من نمیتونم کانتکت هاش رو همیشه ببینم و مرتب چک کنم ولی اینستاش رو مرتب بازدید که میکنم یه نگاهیم به فالوور و فالووینگاش میکنم. نه اینکه شکاک باشم فقط اوایل میخواستم از علاقمندی هاش مطلع بشم، برای همین فالووینگ هاش رو چک میکردم نه چیز دیگه ای. اما یه مدت که گذشت یعنی از حدود سه چهار ماه پیش مرتبا که میرم چک میکنم همه ش میبینم به طور متوسط هر یه هفته یکبار یا دو سه روز یک بار یا دیگه نهایتش 10 روز یک بار به فالووینگاش اضافه میکنه و متأسفانه بیشتر شون هم دخترن. کسی میدونه چه جوری با این دخترها آشنا میشه و فالوشون میکنه؟

بعضی وقت ها متقابلا طرف مقابل هم اونو فالو کرده و هر دو تاشون فالوور فالووینگ هم شدن اما بعضی وقت ها هم این خودش فقط اونا رو فالو کرده و اونا اینو نه.

آخه از کجا پیداشون میکنه. از چه طریقی؟ توی خیابون؟ محل کارش؟ دانشگاهش هم که فارغ شد. نمیفهمم از کجا آخه؟ از خود اینستا؟ چه جوری از خود اینستا؟ از تلگرام؟ نمیفهمم اصلا. گیج شدم.

از خودشم یکی دو بار سربسته پرسیدم اصلا براش مهم نبود. انگاری که مثلا من خیلی گیر داده باشم یا مثلا ندونم تکنولوژی چیه و امل باشم. یه همچی حالتی. حتی یه بارم با خنده البته بهم گفت خیلی بده که یکی بره پیج دیگری رو چک کنه و دونه دونه فالور فالووینگ هاش رو ببینه ها. ولی یک بارم مستقیم ازش پرسیدم که راستی اینارو از کجا میاری شون توی پیجت که بهم جواب داد بعضی هاشون دوستان قدیمی هستند، بعضی ها هم دیگه از اینور اونور و برگشت گفت تو مگه خودت توی پیجت نداری دنبال کننده و دنبال شونده و خیلی عادی برخورد کرد جوری که من اصلا سر درنیاوردم.

واقعیتش رو بخواید منم پیج دارم اما فالوور و فالووینگ هام همه ش یا دوستان نزدیکم هستن یا پیج های معروف و اصلا برام پیش نیومده که با دختر یا پسرهای معمولی غیر معروف و هفت پشت غریبه آشنا بشم و فالو شون کنم یا فالوم کنن.

جون هر کی دوست دارید متهمم نکنید به بی فرهنگی و املی. اصلا اینطور نیست. من همه ش از خودم میپرسم یعنی این ها رو از کجا پیدا میکنه و کجا باهاشون آشنا میشه و روابط شون در چه حدی میشه. دلیلشم اینه که اهل این رفیق و دوست پیدا کردن و اینا نیستم و شاید تجربه ای ندارم و دلیلش شکاکیت نیست.

ضمنا آقا پسرها و دخترهای خانواده برتر، میشه بهم بگید مثلا به نظر شما-بالاخره دوست و همسایه و آشناهاتون که پیج دارن و تجربه هایی ازشون دارین یا میشنوین_ به نظر شما اندازه ی رابطه ش و میزان آشناییش با این فالووینگ های جدید تا چه حد عمق و از نظر زمانی طول پیدا میکنه؟ آخه وقتی هم چک میکن میبینم خوب بیچاره حداقل 1500 تا فالووینگ هستن توی پیجش و مثلا 1700 تا هم فالوور. بعد با خودم میگم خوب اصلا مگه میشه با این همه 1500 تا بخواد صحبت کنه یا روابط بیشتر بگیره. پس احتمالا برای سرگرمیه شاید ولی از طرفیم میگم بالاخره از بین همین 1500 تا حداقلش 10 تا 20 تا نمیشه باشه که این باشون بیشتر رابطه بگیره. از کجا معلوم؟ 

بالاخره این دخترهای خوش رنگ و لعابی که هر روز هر روز توی فالووینگ هاش اضافه میشن حداقل به طور متوسط از بین هر پنج تاشون شاید یکیش جوری بشه که بالاخره بین شون رابطه بیفته یا آشنایی بیشتر.

میشه کمکم کنید، مشغولیت فکریم حل یشه؟ از خودش هم که پرسیدم اون جوابش بود. نگید از خودش بپرس. شاید من اطلاعاتم از اینستاگرام کمه و چون تجربه ای ندارم خودم نمیتونم به خودم کمک کنم. کمکم کنید دختر پسرها. 

مرسی

پی نوشت: بیشتر دختر ها رو فالو میکنه. یعنی از هر ده تا فالویی که میکنه در مثلا عرض یه ماه به طور متوسط 8 تاش دختر هستن. بعضی ها پیج شون بازه و میبینم از این دخترایین که عکس های باز گذاشتن و اینا. بعضی هاشون هم اصلا پیجش بسته است و من نمیتونم یه شناختی چیزی ازشون به دست بیارم و بعضی هاشون هم که هیچ پستی ندارن و فالورو فالووینگشونم خیلی کمه انگاری که تازه درست کرده باشن پیج رو یا اینکه فیک باشه یا فقط برای پیدا کردن یکی.


مرتبط:

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)