سلام به خانواده برتری ها

من دختری 25 ساله هستم. توی خانواده معمولی به دنیا اومدم که پدر و مادرم معتقد هستن و اهل نماز و حلال و حرام. (مادرم از سادات هستن)، فراز و نشیب های بسیاری از لحاظ اعتقادی داشتم و دارم، و همچنین از لحاظ عاطفی. 

در یک کلام بخوام بگم مشکل من اینه که تکلیفم با خودم معلوم نیست! از طرفی طی سه سال با ده تا مرد آشنا شدم و با بعضی هم رابطه ای که مناسب نامحرمان هست! داشتم که هیچ کدوم منو به قصد ازدواج نمیخواستن که به تموم شدن رابطه رسید. ریشه یابی روحی کردم و فهمیدم چرا اون طور بودم.  و از طرفی دلم یه مرد پایبند و متعهد میخواد! و به خودم میگم چرا باید همچین مردی منو بخواد؟

از طرفی عاشق خدا و دعای نور و چادر و حجاب هستم و از طرفی بیرون که میرم باید تمام سعیم رو بکنم که زیبا باشم و جلب توجه کنم. آرایش هم که حتما باید داشته باشم. به قول حافظ که میگه "نه در مسجد گذارندم که مست است، نه در میخانه که کین خمار خام است!" 

هیچ چیز به اندازه نماز بهم آرامش نمیده، اما نمیتونم این رو اعتراف کنم و از واکنش اطرافیانم به نماز خوندن میترسم. چون کلام و رفتارم چیزی دیگه رو میگه...

خیلی سردرگمم و نمیدونم باید چطور تصمیمم رو بگیرم! گفتم بپرسم شاید دوستان راه حلی داشته باشن. یا کتابی بهم معرفی کنن که بفهمم بالاخره داستان روح من چیه و با خودم چند چندم!

ممنونم


مرتبط:

هیچ وقت انقدر بلاتکلیف نبودم

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

در امر کار و ازدواج بلاتکلیفم

میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

یه راهکار مناسب بدید تا از بلاتکلیفی در بیام

تکلیف دختری که در یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)