سلام خدمت دوستان عزیز

من سوالم اینه که خدا که میدونست آقایون به طوری فطری از قیافه یه دختر خوششون میاد، پس چرا واقعا چرا من و اون هایی که از زیبایی هیچ بویی نبرده ایم رو این جوری آفریده ؟

من قبلا آرایش میکردم، اما متاسفانه پوست صورتم حساسیت داره به لوازم آرایش و رفتم دکتر پوست و نزدیک 200 هزار تومان پول دکتر دادم و دکتر بهم گفت پوست تو حساسه دیگه نباید آرایش کنی . 

پسران واقعا حاضرین با دختری که هیچ چیز خاصی تو صورتش نیست ازدواج کنید، معلومه که میگین نه چون شما میخوای خرج اون دختر و بدی پس میری یه سفید رو میگیری، اصلا چشم درشت مهم نیست ابروهای پرحالت مهم نیست، بانمک بودن مهم نیست پس فکر کنم باید برم به درک واصل بشم. بعد دوستان من رنگ پوستم مثل رنگ خورشید هست و ملاحت داشتن چهره مهم نیست، و نظرات پست ها رو که خوندم همشون سفید دوست دارن میگن جذابیت داره، بالاخره قانون طبیعته و ناعادلانه است و متاسفانه نمیشه هیچ کاریش کرد . کاشکی منم سفید بودم، حداقل یه دونه خواستگار برام می اومد . الان تو محل زندگی من همه شون دنبال دخترهای سفید هستن و میرن با اون ها ازدواج میکنن، مامانم گاهی اوقات متلک میندازه. 

کلا حرف زهرآگین و من متوجه میشم، من مادرم رو میشناسم، وقتی بخواد توهین کنه این طوری بیان میکنه، بالاخره از زمانی که بچه بودم تا الان که 21 ساله شدم تموم خصوصیات اخلاقیش رو میشناسم به طور غیر مستقیم به آدم توهین میکنه کلا عادتشه.

دوست داشتم آرایش کنم، ولی متاسفانه نمی تونم چون پوستم حساسه و دکتر گفته نکنی دیگه این کار رو، واقعا غصه میخورم لا اقل با آرایش بهتر میشدم که اونم نمیشه به خاطر حساس بودن پوستم.


مرتبط:

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

شوهرم بهم میگه تو خیلی زشتی، چرا عاشق تو شدم؟!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن


پیشنهاد :

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)