سلام

من سبزه ام، در بیشتر سایت ها نوشته فقط سبزه، مو مشکى، چشم تیله اى، ابرو مشکى کلا مشکى !

منم دقیقا همین خصوصیات رو دارم، دقیقا همینه ولى اصلا از قیافه م خوشم نمیاد (مخصوصا پوستم)، این موضوع خیلى منو رنج میده، بعضى مواقع به فکر خودکشى ام مى افتم . تو این دو ساله خیلى افسرده شدم، از هر کى میپرسم میگه تو خیلى خوشگلى و ... ، منم دوست داشتم سبزه بودم، این حرف ها رو می زنن، ولى من اصلا دوست ندارم کمکم کنین 

ممنون

 

پیشنهاد؛

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

میگه چقدر سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)