سلام

من 26 سال دارم و الان دو ماهه که عقد کردم. من ترم اخر فوق لیسانس هستم و تعداد زیادی خواستگار داشتم اما همیشه دوست داشتم خودم از یکی خوشم بیاد. بخاطر پایان نامه م با پسری هم رشته خودم آشنا شدم و کم کم بین ما علاقه ایجاد شد و پیشنهاد ازدواج شون را پذیرفتم و با هم عقد کردیم.

من ساکن اصفهان هستم و ایشون تهران. اما از نظر موقعیت خانوادگی من از ایشون بالاترم. قیافه خوبی هم دارم (به گفته همه). اما همسرم هر بار که با من تماس میگیرند یا با هم بیرون میریم مدام به من میگه تو خیلی زشتی! یا میگه من چرا عاشق تو شدم! یا میگه من عاشق چیه تو شدم! حتی گاهی من را با دخترهای دیگه مقایسه میکنه مثلا میگه چقد سیاهی ! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله! (من پوستم گندمیه و چشم هام مشکی).

حتی یه بار گفت دوست داشته خانمش چشم آبی باشه!دلم خیلی شکسته! خیلیا دوستم داشتند اما من فقط از این خوشم اومد. بهم بگید باید چیکار کنم...دلم بدجور گرفته...........

مرتبط:

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)