سلام وقت تون بخیر

من دختری حدود ۲۲ الی ۲۶ ساله هستم .حدود یک ساله با آقا پسری به قصد ازدواج آشنا شدم و از لحاظ اخلاق و مسائل دیگه که طولانیه تفاهم داریم. من ایشون رو یه بار از نزدیک دیدم به همراه مادرم. پسری با درک ،کاری و مهربونه‌. این مدت منو آزار و اذیت نکرده. بالاخره جوری هست که میخواهم بهش تکیه کنم و دوسش دارم. این حس دو طرفه است. 

من به پدرم گفتم و اومدن خواستگاری و چند نفر از اقوام ما بودن که خوش شون اومده بود. اما یه مشکلی وجود داره. کسی جز منو پدر مادرم خبر نداره. این آقا پسر از ابتدای آشنایی گفتن مادرش ۳ سال پیش دچار اعتیاد شده، پسر خاله اش باعث شده، اینم چون اثرات جنگ روش بود. خواهرش گم شده بود و سختی کشیده بود وقتی دختر بود نمیدونم چرا رو آورده بود به مواد شیشه. و پسره خودش خیلی ناراحت و پیگیر قضیه بود الان میگه یک ساله چیزی ازش ندیده تنهاش نذاشتن و با قرص اینا کنترلش کردن، حالش خوبه، سرش به خونه و زندگیشه ، قبلا بیخیال اونا بود. کار خونه نمیکرد. 

پدر و مادرم خیلی نگران آینده من هستند و پدرم نمیدونه چیکار کنه. اما این وسط من بدون اون نمیتونم ،اون تنها کسیه که منو همه جوره درک میکنه. یه جوریه که بهم میگفت اگه یه روز مادرش مشکلی برامون ایجاد کنه قطع رابطه میکنه. البته بگم ما هر دو از یه شهر دیگه ایم و دوتامون قراره بریم یه شهر دیگه زندگی کنیم بخاطر کارش تا ابد اون جاییم. و اینطوره رفت و آمدی نداریم.

تو رو خدا بگید من چیکار کنم دلم آشوبه. خودمم دوس نداشتم اینجور باشه مامانش، ولی خودش پاکه پاکه، آیا اون حق نداره هیچ وقت زندگی تشکیل بده و ازدواج کنه؟ آیا پدرم نمیتونه مثل پسر نداشتش پشتش باشه؟ 

پدرش خیلی آدم سرشناس و خوبیه اما مادرش گند زده به همه تصورات بابام .میگه آخرش نظر تو مهمه دخترم، ولی من نمیتونم تصمیم بگیرم، جوری شده که هنوز نرفتن تحقیق، فامیل هامون میگن چی شد رفتید تحقیق چی شد پس‌؟ 

میگم بابا برو در مورد خودش تحقیق کن، به خدا اون آدم خوبیه اگه اوکی شد بگو با خانوادت قطع رابطه کن. دخترم رو به تو میسپرم. نمیدونم هزار جور شرط بذاره. لطفا کمک کنید.

پا بشم برم مشاور بقول بابام چی بگم ، هیچکس نمیدونه ما چقدر همو میخوایم و چقد صبر کردیم و دوری کشیدیم.

مشاور میگه معتاده ننش ولش کن 


مرتبط :

چکار کنم که توی دل مادر خواستگارم جا باز کنم ؟

از نظر مادر خواستگارم، چون از همشهری هام بدی دیده، منم بدم!

چرا خانواده پسر بعضی مواقع بهونه های الکی میگیرن!

ازدواج با پسر خوبی که خواهرانش مشکل اخلاقی دارند


پیشنهاد:

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

آیا برای یک خواستگار مذهبی معتاد بودن پدرم مهمه ؟

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

حاضرید با دختری که برادر بزرگش اعتیاد داره ازدواج کنید ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

پدر دختر مورد علاقم اعتیاد داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)