سلام

من یه دختری 21 ساله ام سال های اخیر خواستگار زیاد داشتم ولی اصلا قصد ازدواج نداشتم پیش خودم میگفتم حالا زوده و وقت هست اما امسال تصمیم گرفتم اگه خدا بخواد و مورد خوبی باشه ازدواج کنم ولی یه مشکلی خیلی ذهنمو درگیر کرده گفتم اینجا مشورت کنم باهاتون نظر تک تکتونو بپرسم ممنون میشم کمکم کنید.

من خودم دانشجوام پدرم بازنشسته ارتشه مادرمم خانه داره دو برادر بزرگتر از خودم دارم کلا  3 تا بچه ایم منم بچه اخرم. خدا رو شکر وضع مالیمونم خوبه (متوسط رو به بالا ) برادر کوچیکم کارمند بانکه ازدواج کرده الانم بچه داره ولی مشکل برادر بزرگمه یه بار ازدواج کرده الان بخاطر اعتیاد از خانومش جداشده .

پدرم و برادر کوچیکم حتی لب به سیگار نمیزنن ولی این یکی نمیدونم چرا اینجوری از آب در اومده پدرم نزدیک 10 میلیون خرجش کرد تا ترک کنه بردیمش کمپ نزدیک  6ماه موند اما باز رفت سمت مواد.

خانوادگی خیلی کمکش کردیم تا ترک کنه الانم چند ماهه که پاکه ولی من چشمم آب نمیخوره پاک بمونه میترسم دوباره بره سمت مواد الانم کار و باری نداره چون گفتن کسی که ترک میکنه نباید تا چند ماه کار کنه و خودشو خسته کنه و از این حرفا .

دیگه نمیدونیم باید براش چیکار کنیم تا پاک بشه مامانم انقد نذر و نیاز کرده خدا میدونه. من اگه خواستگاری برام بیاد به نظرتون بهش بگم برادرم اعتیاد داره؟ الان ترک کرده ولی خب میگم که چشمم زیاد اب نمیخوره با این وجود بهش بگم؟؟؟

خیلی برام سخته به طرفم اینو بگم. بابام میگه نگو میگه من سرپرست خانوادم من خرجیتو میدم من پدرتم که سالمم میگه زندگی برادرت رو زندگی تو تاثیری نمیذاره اگه برادرت سالم شد قدمش رو چشم بیاد خونت اگه سالم نشد خونت راش نده بابام خیلی دلداریم میده میگه غصه این چیزا رو نخور.

تو محلمون همه مامان بابامو خودمو میشناسن و میدونن پدر مادرم ادمای خوبین کلا آمارمون تو محل خوبه. ولی الان موندم به خواستگارم بگم یا نگم اصلا چه جوری بگم؟ کی بگم؟ اقا پسرا یه چیزی صادقانه میپرسم اگه شما برید خواستگاری دختری که از دختره خوشتون بیاد از لحاظ زیبایی نجابت و اینا به دلتون بشینه خلاصه ازطرف خوشتون بیاد ولی تو خانوادش یه برادری مثه برادر من داشته باشه حاضر میشید باهاش ازدواج کنید؟ 

یا بلافاصله بعد اینکه فهمیدید اون دخترو ولش میکنید؟ ای خدا اخه تقصیر من چیه من چه گناهی کردم که داداشم اعتیاد داره این روزا همش فکرم مشغول این قضیس چیکار کنم؟

بعضی وقتا ارزو میکنم ای کاش اونی که میاد خواستگاریم مثه من یه برادر داشته باشه که اعتیاد داره از این میترسم بعد ازدواج بهم سرکوفت بزنه بخاطر داداشم درسته معتاده ولی هر چی باشه برادرمه هم خون منه. خیلی میترسم چیکار کنم؟

از همتون پیشاپیش بابت نظراتون تشکر میکنم.


مرتبط:

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

آیا برای یک خواستگار مذهبی معتاد بودن پدرم مهمه ؟

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

پدر دختر مورد علاقم اعتیاد داره

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)