سلام دوستان

 مث همیشه کمک و راهنمایی میخوام ازتون

خواهشا منو از راهنمایی و نظراتتون ( هر چند کوتاه ) محروم نکنین

مث همیشه لطفا زحمت بکشین پیگیر نظراتتون باشین من مدام چک میکنم این قسمتو شاید سوالی پیش بیاد!!

من پدرم معتاده و خیلی خیلی تابلو (تو در و همسایه هم همه میدونن دیگه ) من همیشه دوست دارم کسی که میخواد برا خواستگاریم بیاد اینو بدونه حتی به یکی از واسطه ها ( مادر دوستم ) هم گفتم که بگه میخواستم نظر شما رو هم بدونم که مثلا اگر اتفاقی جایی کسی معرفی شد بهم به اون واسطه بگم یا نه؟

من خودم برام مهم نیس اگر تمام عالم هم اینو بدونن چون من زمین تا آسمون با پدرم فرق دارم همچنین بقیه ی اعضای خانوادم ولی خونوادم کاملا مخالف اینن که من برا بقیه بگم حتی تو محیط مجازی هم مورد برا ازدواج برام پیش میاد یه بار که به مادرم گفتم که به طرف مقابل گفتم اینو گفت بگو نیاد من دیگه روم نمیشه آبرومو بردی ولی من میگم اون هر کاری کرده به من ربطی نداره من منم اون اونه نمیدونم .

موردای مجازی همه قبول کردن حالا ( جز یکی دو نفر ) راس و دروغشو نمیدونم ولی بنظرتون این قضیه خیلی مهمه؟ 

من نسبت به خونوادم و خیلی از فامیلا مذهبی به حساب میام (یعنی اگرم گناهی میکنم از رو نادونیمه وگرنه به کل اسلام و احکامش معتقدم و سعی من هم به انجامشونه) ولی خونوادم معمولین من دنبال یه فرد مذهبیم بنظرتون یه فردی که واقعا مذهبی و مهربون باشه این موضوع براش اهمیت داره؟

من 19 سالمه دیپلم دارم و الان هدفم حفظ کل قرآن تو یکساله _کلاس تجوید میرم ) و اهل کارم و چادریم اخلاقمم میگن خوشروئم البته تو خونه زیاد خوش اخلاق نیستم ولی بدم نیستم قیافمم متوسطه .

خواستگار مناسب ندارم به گناه کشیده شدم میخوام زودتر ازدواج کنم توقع خونوادم تو مسائل مادی بیشتره و توقع خودم معنوی میخوام بدونم چقد باید از معیارام کوتاه بیام ( هر جور فک میکنم میبینم جز توقعات لازم چیز دیگه ای نمیخوام ) من بیشتر جنم داشتنش برام مهمه و اعتقاداتش اهل دود نبودنش و سلامت فکری و روانیش و فرهنگ خونوادگیش فقط این آخری یکم قابل اغماضه که خب چون هنوز سنم کمه زیاد به موردایی که این مورد و نداشتن فک نمیکنم


مرتبط:

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

حاضرید با دختری که برادر بزرگش اعتیاد داره ازدواج کنید ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

پدر دختر مورد علاقم اعتیاد داره

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)