سلام دوستان

من پسر هستم و ان شاء الله میخوام بزودی ازدواج کنم ، مادرم به دنبال دختر مناسب میگرده و بهم معرفی می کنه . در این میان با دختری آشنا شدم که خودم و مادرش از همه لحاظ عالی هستند . در تحقیقات هم متوجه شدیم بسیار دخترشون دختر خوبی هست و همچنین مادرش از همه لحاظ مثل اخلاق , مذهبی بودن . از لحاظ فرهنگی و مالی هم تقریبا هم سطحیم  و از نظر مالی کمی ما بالاتر ریال ولی تنها مشکل شون اینه که پدرشون متاسفانه معتاد هستش .

قبلش خانواده من موافق بودن ولی از وقتی متوجه شدن پدرشون اعتیاد داره دیگه گفتن این مورد به درد ما نمی خوره در واقع همه ی محاسن شون رو رد کردن و فقط یه عیب اعتیاد پدرشون باعث شده که منصرف بشن خانواده من . شک و دلهره دارم که اگر این ازدواج صورت بگیری خدای نکرده بعد ها این مشکل ساز نشه ...

لطفا راهنماییم کنین ، البته هنوز پدرش رو ندیدیم ، پیشنهاد تون چی هست لااقل یه جلسه آشنایی بریم خونه شون ؟

کلا نظرتون رو بگین و راهنماییم کنین

ممنون


مرتبط:

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

آیا برای یک خواستگار مذهبی معتاد بودن پدرم مهمه ؟

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

حاضرید با دختری که برادر بزرگش اعتیاد داره ازدواج کنید ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)