سلام

دختری حدودا بیست و دو ساله هستم، جدیدا خواستگاری داشتم که بسیار به ملاک های من نزدیک بودن اما طی تحقیقاتی که داشتیم متوجه شدیم که علی رغم خانواده و پدر و مادر خوش نام و با آبرویی که داشتن متاسفانه دو تا از خواهران ایشون مشکل اخلاقی داشتن ( احتمال ادامه دار بودن این مسئله وجود داره چون یکی از خواهراشون به خاطر همین مسائل در دوران عقد طلاق گرفتند و کاملا از خانواده جدا و مستقل زندگی میکنن).

این مسئله برای خانواده ما به خصوص پدرم خیلی مهمه چون ما در شهر کوچکی زندگی میکنیم و این گونه مسائل پذیرفته نیست و همه تقریبا همدیگi رو میشناسن، این در حالیه که این آقا و بقیه ی اعضا هیچ مشکلی ندارن، من خودم معتقدم که هیچ کس نباید قربانی اشتباهات دیگران باشه ولی از طرفی هم نقش خانواده هم نمیتونه نادیده گرفته بشه و ممکنه مشکلات زیادی رو به همراه داشته باشه، به نظر شما این درسته که موضوع به این مهمی رو نادیده بگیرم و با وجود نارضایتی نسبی پدرم به ایشون جواب بدم؟ (پدرم جواب آخر رو به خودم واگذار کردن) آیا استخاره میتونه کارساز باشه؟ 

ممنون


مرتبط :

چکار کنم که توی دل مادر خواستگارم جا باز کنم ؟

از نظر مادر خواستگارم، چون از همشهری هام بدی دیده، منم بدم!

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

چرا خانواده پسر بعضی مواقع بهونه های الکی میگیرن!

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)