سلام

همین اول بگم هدفم از این پست نه سنجیدن میزان محبوبیت خودمه نه قصد خودنمایی و هیچی ندارم . دلیلش فقط کنار اومدن با واقعیت ها و خارج شدن از حال بسیار بد روحی است . 

من دختری ۲۵ ساله هستم، دانشگاه درس خوندم ولی شاغل نیستم اما قول میدم تمام تلاشم رو برای شاغل شدن خودم حتی در حد حقوق بسیار کم انجام بدم ، پدرم اصلا پولدار نیست و خونه که در اون ساکن هستیم جز بافت های فرسوده و قدیمیه ، ما کلا زندگی مون روی مد نیست به علت یک سری مسائل کلا پول نداریم والسلام . 

زیبا نیستم ولی چهرم قابل تحمل هست خیلی زشت نیستم از ده به خودم چهار میدم ، قدمم متوسطه ، اخلاقم کمی زودرنجم و زود عصبی میشم ولی در کل مهربون و دلسوزم ، دوست پسر نداشتم و زیاد جلوی نامحرم راحت نیستم در حد سلام علیک ، چادریم و به حجاب اعتقاد قلبی دارم ولی واقعا بعضی جاها که چادر گذاشتن سخته مانتویی ولی با حجاب کامل و متینم .

انتظارات از همسر آینده؛

* اول باید بسیار بسیار خوش اخلاق و مهربون و قدر دان زحمات خانم شون باشند.

* شاغل باشند و درآمد بالای یک تومن داشته باشن حالا چه آزاد چه دولتی

* عنوان شغل برام مهم نیست فقط بنا به دلایلی با بنا و گچ کار ازدواج نمیکنم و دلایل کاملا شخصیه 

* حتما نماز بخوانند اگر تونستن روزه بگیرند نتونستن هم اشکال نداره کفاره بدن

* اهل دود و مشروب نباشند

* خسیس و بی عار و هیز و خانم باز هم اصلا اصلا نباشن (ببخشید رک گفتم)

می خواستم ببینم با شرایط بالا کسی واقعا واقعا حاضر هست با من ازدواج بکنه ؟ فقط به جان عزیزاتون شعار ندین و تو رودربایسی و ترحم  قرار نگیرین ، بذارین با واقعیت کنار بیام . 

آخه من هر چی خواستگار برام میاد جلسه دوم نشده میذاره میره، بدون هیچ دلیلی ، در حالی که تفاهم داریم، میخوام ببینم من مشکلی دارم و آیا باید قید ازدواج رو بزنم ؟


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)