سلام

قبلا با اسم "یه پشیمون" اینجا نظر گذاشته بودم

الان هم یه سوال دارم ازتون، ببخشید اگه طولانیه، لطفا کمکم کنید...

اگه یادتون باشه گفتم چندین ماهه توبه کردم و سعی می کنم روابطم با نامحرم فقط در حد ضرورت باشه.

اما یه مشکل دارم

من احمق اون قدیما یه زمانی تو سایت کلوب با یه نفر شروع به چت کردم، اونقدر هم پست بودم که قصدم آشنایی و ایجاد راهی برای رفع نیاز روحی خودم بود. و خب همین هم شد... خیلی به همدیگه وابسته شدیم، و این گذشت و گذشت و بعد از مدتی ایشون ازدواج کردن و رابطمون رو قطع کردیم و بعدش هم که ماجرای توبه ی من.

اما الان یه مشکل دارم، متاسفانه ایشون هنوز بعد از یک سال نتونستن من رو فراموش کنن، خودم رو سرزنش می کنم که ببین با دختر مردم چیکار کردی و... اما نمی دونم واسه جبران چیکار کنم.

ایشون چند وقت بعد از قطع ارتباط بهم گفتن نتونستن فراموشم کنن، من یه مقدار راهنماییشون کردم و تکنیک های فراموش کردن یه نفر رو گفتم (از دعا و قرآن گرفته تا تکنیک های روانشناسی) و دیگه خداحافظی کردم.

اما باز یکی دو ماه پیش پیام دادن و خیلی از ناراحتیشون گفتن، از این گفتن که برادر زاده همسرشون هم اسم منه و مدام یاد من میوفتن، و این که خیلی براشون مشکله. من هم اول در عین حال که تو دلم آشوب بود و خیلی دوستشون دارم(نمی دونم این دوست داشتن واقعیه یا نه باز هم از سر هوای نفسمه) خیلی خودم رو بیخیال نشون دادم و سعی کردم کاری کنم که از من متنفر شن، اما نشد. من هم طاقت نیوردم و مقداری صحبت کردم باهاشون، دوباره مقداری راه حل گفتم و این رو متذکر شدم که اگه خدا کمکتون نکنه هیچ کاری از من بر نمیاد و فقط باید از خودش بخواید کمک کنه... دوباره خداحافظی کردیم و قرار شد عمل کنن.

تا چند روز پیش که بار دیگه پیام دادن حالشون خرابه.

حالا من هم نمی دونم چیکار کنم...

تو این چند روز چند بار پیام دادن و جواب دادم، هر بار هم گفتم که بگید من چیکار می تونم براتون بکنم و این رو گفتم که به نظر من هر کاری کنم فقط اوضاع خراب تر می شه. ایشون هم می گن نمی دونم چیکار کنی.

حالا به نظر شما چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)