سلام 

من یه خانوم ۲۳ ساله و متاهل هستم، ۳ ساله که ازدواج کردم خدا رو شکر مشکلی تو زندگیم ندارم ولی یه مسئله ای هست کمی ناراحتم میکنه، اونم اینه که من اساسا آدم احساسی هستم ولی همسرم اینطور نیست .

مثلا وقتی میرم خونه مادرم چند روز بمونم بهم زنگ نمیزنه اگر هم بزنه خیلی کوتاه در حد چند کلمه اگه واقعا کار واجبی داشته باشه یه زنگ کوچیک بزنه یا اینکه براش مهم نیست یه هفته بمونم یا یه ماه ، میگه هر چقدر دوست داری بمون ولی من دوست دارم بگه دلم برات تنگ شده کی بیام دنبالت؟

منم باخودم گفتم بذار من باهاش ارتباط داشته باشم شاید علاقمند بشه مثلا وقتی میرفتم خونه پدرم بهش زنگ میزدم پیام میفرستادم محبت میکردم این طوری خودمم دوست داشتم ولی اون اصلا راغب نبود، کلا زیاد تمایل نشون نمیده .

میگه این کارا مسخره بازیه من دوست ندارم ، من خودم خیلی اهل بحث و گفت و گو هستم اصلا خسته نمیشم خوشم میاد با هم خیلی صحبت کنیم یا اگه مسئله ای پیش میاد با حرف زدن همدیگه رو توجیح کنیم ولی همسرم از بحث کردن خوشش نمیاد .

من زیاد هم پر حرف نیستم ولی تا میام دو جمله حرف بزنم زود میگه بسه دیگه حوصله ندارم غر نزن ، میگه زیاد حرف بزنم سرم درد میگیره، پس من چیکار کنم؟ چه طور نیازم رو برطرف کنم وقتی گوشی واسه شنیدن حرفم نیست، غصه میخورم فکر میکنم باخودم حرف میزنم من چیکار کنم ؟


مرتبط با شوهرداری :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) وابسته کردن شوهر (۱۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)