من 21 سالمه و دانشجوی کارشناسی هستم. برادر دوستم که 30 سالشه و نظامیه ازم خواستگاری کرده. ایشون دیپلم هستن و 10 سال سابقه کار دارن. وضعیت مالی شون خوبه . خونه دارن ...، شرایط خانواده هامون عین همه.
مادرشون با مادرم موضوع رو مطرح کردن. ما فعلا جوانی ندادیم تا بعد امتحانات با پدرم در میون بذاریم. به برادرم و دختر خاله هام که موضوع رو گفتم مسخره میکنن و میگن دیپلم؟ نظامی؟ ...
آخه میگن نظامی ها آدمی سخت گیرین. من خواستگار زیاد دارم ولی از جو خانواده ی این ها خوشم میاد چون مثل هم هستیم . با این حال خیلی دو دل شدم. هم به خاطر دیپلم بودن ایشون هم نظامی بودن شون هم اختلاف سنی مون ...
خواهشا راهنمایی کنید

در مورد تحصیلات خواستگار :

خواستگارم قول داده ادامه تحصیل بده

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

شعور شوهرتون براتون مهمه یا مدرکش ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

مخالفت مادر با خواستگار مدرک پایین تر

بهتره برن با همون مدرک تحصیلی طرف ازدواج کنن تا خودش

حاضرید با مردی زندگی کنند که مدرک اصلیش سیکله ؟

حکم قهرمانی می تونه جایگزین مدرک تحصیلی باشه ؟

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟


در مورد اختلاف سن:

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

بدون هماهنگی با والدینم، از دختر مورد علاقه م اجازه خواستگاری گرفتم

بهترین برخورد با پسری که در دانشگاه از یه دختر مذهبی خواستگاری میکنه

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

سوال از کسانی که ازدواج دانشگاهی کردند

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با نظامی (۲۰ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)