سلام خدمت همه دوستان

من یه پسر 20 ساله هستم، دانشجوی یکی از رشته های علوم پزشکی، من مدتی هست علاقه مند به یه خانومی تو دانشگاه مون شدم و قصدم هم ازدواج هست، اوایل سر موضوعات دیگه ای مربوط به فعالیت های جانبی کاملا اتفاقی با هم در ارتباط بودیم که منم از این فرصت استفاده کردم برای شناخت بیشتر و در نهایت بعد مدتی که یه سری مسائل رو از ایشون سوال کرده بودم بهشون گفتم که علاقه مند شدم بهشون و اگه تمایلی دارن به من اجازه بدن من با خانوادم حرف بزنم که به خواستگاری ایشون بریم که ایشونم نظرشون مثبت بود به من. 

اختلاف سنی من و ایشون دقیق یکسال هست و یه مسئله ای هم هست این که ایشون ساکن شمال شهر تهران هستن ولی من جنوب تهران زندگی می کنم که خب سطح زندگی خانواده هامون خیلی فرق می کنه با هم، ولی هم خانواده بنده مذهبی هستن هم خانواده ایشون. 

خودشون هم دختر خیلی پاکی هستن و سر اعتقادات شون خیلی محکم هستن و چادر سر می کنن و اصلا اهل ارتباط مجازی نیستن، این فرصتی که هم به دست اومد من خودم به سختی ایجاد کردم و می خواستم بپرسم ازشون که اصلا تمایلی دارن به من بعد خانواده جلو ببرم فضایی که با هم حرف می زدیم هم سعی بر این بوده که کاملا منطقی باشیم با هم دیگه تبادل احساساتی نداشتیم اون جا.  من با خانواده صحبت کردم منتها اونا مخالفت کردن با این موضوع و می گن الان زوده برات.

رشته من جوری هست که من از دو سال دیگه می تونم یه در آمد 4 میلیونی داشته باشم تو ماه و بعد فارغ التحصیلی بیشتر حتی، ولی نمی دونم از پس سطح انتظارات خانواده این دختر خانوم بر بیام البته خودش اهل مادیات نیست همین که یه حداقلی تو زندگی باشه مورد قبولش هست. 

خانواده من میگن بعد این که درآمد داشتی میریم خواستگاری برات، ولی من ترسم از این که ازدواج کنه تو این مدت، خیلی دختر خوبیه نمی دونم هیچ وقت یکی مثل ایشون رو ببینم، اگرم ببینم علاقه مند بشم بهش ...

الان نمی دونم به خانواده فشار بیارم بریم جهت آشنایی حداقل یا بذارم بعد اون مدت؟ یه مسئله دیگه هم نگرانم کرده اختلاف سنی مون هست که نظراتی که اینجا خوندم همه میگن سه سال بعضا ده سال که من واقعا تعجب کردم و یه کم گیج شدم ...

یه حالتی هم خانوادم میگن عجله کردی و قبلش باید به ما می گفتی، ولی خب این گفتنم همانا و نه گفتن شون همانا ...

میخواستم بدونم نظر شما چیه من تا اینجا درست عمل کردم ؟ این مسائلی که مطرح کردم مشکل ساز میشن بعدا ؟ این ارتباط مجازی مون هم چنان ادامه داره و می خوام قطعش کنم چون بیشتر از این درست نیست واقعا و ممکنه بیش از حد صمیمی بشیم... کار درستی می کنم؟

واقعا خسته شدم از این وضعیتم دلم می خواد ازدواج کنم، ممنون میشم نظرتون رو بگید بهم.


مرتبط:

بهترین برخورد با پسری که در دانشگاه از یه دختر مذهبی خواستگاری میکنه

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

سوال از کسانی که ازدواج دانشگاهی کردند

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)