سلام
یه سوال دام از اونایی که تو دانشگاه تجربه ازدواج با همکلاسی و یا استادشون رو داشتن و دارن
میخواستم بدونم چطوری بودین که توجه استاد و یا همکلاسیهاتون به شما جلب شده و به ازدواج منجر شده؟

فعالیتهای سر کلاسی زیاد داشتین؟ ظاهرتون خوب و عالی بوده؟ یا نه چی بوده که باعث جلب شدن توجه همرتون و در نهایت ازدواج با استاد و یا همکلاسیتون شده؟

من خیلی دوست دارم با همکلاسی و یا استادم تو دانشگاه ازدواج کنم!خییییلی خییییلی زیاد این مدل ازدواج واسم جذابه! مهارت مخ زنی و دلبری و... کلا تعطیله !
ولی خدا رو شکر ظاهر خوب و تیپ موجهی دارم. سنگین رنگینم هستم! ولی در کل سر کلاسام بصورت خودکار خیییلی اروم میشم . نه فعالیتی نه خود نشون دادنی! هیچی!

از طرفیم همونطور که گفتم عاشق ازدواج این مدلیم! چه کنم بنظرتون؟ راهش چیه؟


مرتبط:

بدون هماهنگی با والدینم، از دختر مورد علاقه م اجازه خواستگاری گرفتم

بهترین برخورد با پسری که در دانشگاه از یه دختر مذهبی خواستگاری میکنه

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)