سلام وقت بخیر

من دختر ۲۱ ساله هستم ، دانشجو ، محجبه و اعتقاداتی هم دارم و با نامحرم سرسنگینم ولی جدی و خشک نیستم...

پارسال یه آقایی تو محیط دانشگاه از من خواستگاری کرد و گفت اجازه بده با هم رابطه داشته باشیم برای آشنایی بیشتر ، تا برم سربازی و بیام خواستگاری . منم گفتم شما باید تشریف بیارید از پدرم برای این موضوع اجازه بگیرید و زیر نظر خانواده باشیم .

ولی ایشون رفت که رفت . البته از طریق یکی از دوستانم که نامزدش با ایشون رفیقه فهمیدم رفته سربازی و پدرش اجازه نداده برای خواستگاری بیاد بهش گفته اگه باهاش نامزد کنی پول داری باهاش بری بیرون خوشگذرونی!!!

ولی ایشون به طور پاره وقت در زمان دانشجویی در جایی کار میکردن یعنی اینکه بیکار نبوده و تا جایی که ایشون رو میشناختم پسر خوب و سر به زیر بوده سرش به کار خودش بوده... این از خصوصیات ایشون...

منم اصلا از کارم پشیمون نیستم ولی سوال اصلیم اینه ؛

بنظرتون اگه دوباره چنین موضوعی پیش اومد همین رفتار رو داشته باشم یا نه اشتباه کردم ؟ باید اجازه میدادم با هم رابطه داشته باشیم؟


مرتبط:

بدون هماهنگی با والدینم، از دختر مورد علاقه م اجازه خواستگاری گرفتم

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

سوال از کسانی که ازدواج دانشگاهی کردند

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی و پاک:

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)