با سلام

من از کاربران خواموش سایتم ... یه مشکلی برام پیش اومده... راستش در دانشگاه از دختری خوشم امده... اون دختر ، دقیقا شبیه منه با تمام نقاط قوت و ضعف و ... انگار منو از کالبد پسری در اوردن گذاشتن در کالبد دختری...

من خودم ادم سردیم ولی به خاطر شرایطم این طور شدم و اون دختر هم دقیقا مثل منه... من تمام حواسش و افکارش و ارزوش هاش رو دلیل و شرایط اون ارزو ها و رفتن سمتشون درک میکنم چون دقیقا شبیه منه... ولی من به واسطه خانوادم این طور شدم... یعنی خانواده من باب میل من نبودن و من شخصیتم با اون ها خیلی فرق می کنه...به همین دلیل ادم متفاوتی هستم .

اون دختر هم دقیقا اگر مثل منه دلیل مثل من شدنش هم حتما و ایمان دارم خانوادش هستش... حال به مشکل خوردم اگر من برم سمت کسی که دوستش دارم باید با خانوده شبیه خانواده خودم زندگی کنم و اون هم بیاد سمت من باید مثل من با خانواده ای شبیه خودش زندگی کنه...یعنی دو ادم هم جنس با شرایط کاملا یکسان کنار هم...

حالا نمیدونم چه کنم ... از طرفی دلم مبگه برو سمتش چون جنس و هم جنس خودته و حتی اگر سرد هم باشه دلیلش خانوادش هستن که مجبور بوده سخت بشه. ولی از طرف دیگه میدونم کنار هم قرار بگیریم فقط خودمونیم و خودمونیم .


مرتبط:

بدون هماهنگی با والدینم، از دختر مورد علاقه م اجازه خواستگاری گرفتم

بهترین برخورد با پسری که در دانشگاه از یه دختر مذهبی خواستگاری میکنه

سوال از کسانی که ازدواج دانشگاهی کردند

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟


مرتبط:

نیمه ی پیدا شده !

پسری درونگرا هستم، با یکی مثل خودم ازدواج کنم ؟

مگه نباید هر کسی با یکی مثل خودش ازدواج کنه ؟!

با یکی مثل خودم ازدواج کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)