سلام و خسته نباشید.
یه سوال داشتم....
سن تو ازدواج و مخصوصا اختلاف سنی چقدر مهمه.
من 20 سال دارم و 3 سال بود که با آقایی که 2 سال از خودم بزرگتره یعنی 22 سالشه ارتباط داشتم.از همون اولم برا ازدواج شروع کردیم ولی بخاطر جورشدن شرایط هردومون مجبور بودیم صبر کنیم.
الان خدا رو شکر مشکلات حل شده و شرایط فراهمه و اومده خواستگاریم....
ولی خیلی از اطرافیانم میگن تو این دوره و زمونه پسر22 ساله از زندگی چی میفهمه؟پخته نشده و....
ولی از نظر من اون شخص ایده الیه و ازنظر بلوغ عقلی واقعا کامل و پخته است و شرایطش از خیلی از افراد سن بالا هم بهتره....
ولی نمیدونم باید چیکار کنم؟
یعنی دوباره صبرکنیم؟
دوست ندارم فامیل و آشناها فکر کنن که ما بچه ایم...و نسبت به همسر آیندم دیدگاه خوبی نداشته باشن.
ولی خب الان دیگه واقعا نیازه که ازدواج کنیم....
از طرفی هم میگم اگه وارد فامیل بشه و بقیه باهاش برخورد داشته باشن میفمن که پسرخوب و عاقلیه....
اما مردد ام....
یه جورایی دیگه میترسم!

 

مرتبط:

بدون هماهنگی با والدینم، از دختر مورد علاقه م اجازه خواستگاری گرفتم

بهترین برخورد با پسری که در دانشگاه از یه دختر مذهبی خواستگاری میکنه

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

سوال از کسانی که ازدواج دانشگاهی کردند

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)