سلام

من یه دختر لیسانسه هستم و شاغل البته حقوقم زیاد نیست امّا حالا یه آقای خواستگاریم اومدن که ایشان تحصیلات ابتدایی دارند.

وضعیت مالی شون در حد خودمون هست و همین طور وضعیت خانوادگی مذهبی اخلاقی. فقط خواستم بدونم تحصیلات خیلی مهمه؟ ممکنه بعدها به مشکل بربخوریم؟ خودش هم گفته مبادا.... روزی به شغل و تحصیلات من گیر بده و بزنه تو سرم که چرا تحصیلات دانشگاهی نداری.

ما از نظر ظاهر هم در یه حد هستیم، نمی دونم چه کنم؟ تو رو خدا بچه ها کمکم کنید.



در مورد ازدواج با پسران دارای مدرک پایین تر از دختر و اهمیت تحصیلات خواستگار:

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)