سلام

یک سوال از دختر خانم های مذهبی و چادری ای که اینجا حضور دارن دارم و میخوام جوابم رو با آرامش و به صورت حقیقی بدن. متشکرم.

من یک پسر 27 ساله مجرد هستم، ظاهر نسبتا خوب، ولی بالای موهام خیلی کمه امه خیلی مرتب و تمیز هستم و موهام رو یکدست کم میکنم. بسیار خوش اندام هستم و به هیکلم اهمیت میدم و حالم بهم میخوره اگه یه مقدار پهلو و شکم داشته باشم و دوست دارم همیشه بدنی قوی، زیبا و ورزیده داشته باشم و خوشتیب و ساده پوش باشم. یادمه از سن نوجوانی کار کردم و برای لحظه ای بیکار نموندم و اعتقاد به روزی حلال دارم. همیشه ورزش کردم. حالم از مشروب بهم میخوره و تاکنون حتی یک قطره هم نخوردم. اعتقاد دارم به اینکه حتی اگه نیاز باشه جانم رو فدای همسرم میکنم. بی اندازه بهش محبت میکنم و ... اما با اینکه درآمد خوبی داشتم، تا الان چون مجرد بودم هیچ پس اندازی ندارم.

حالا اگه با این شرایط برم خواستگاری یک دختر و ازش بخوام که با مهریه 5 سکه با من ازدواج کنه. من هم بهش قول میدم که به هیچ وجه هرگز به فکر خیانت و اینجور مسائل نباشم. (چون من حتی تاکنون دوست دختر هم نداشتم، چه برسه به چنین کاری) یک لحظه بیکار نمیمونم و شبانه روز تلاش و کار میکنم برای زندگیمون (کاری به نتیجه و خروجیش ندارم، قول میدم که یک مرد بیخیال و تن لش و تنبل نباشم و تمام تلاشم رو هرچه در توانم هست انجام بدم) همیشه ورزش کنم و سالم بمونم. نمازم رو که همیشه سروقت میخونم. از ماهواره بدم میاد و نگاه نمیکنم. رفتار سنگینی دارم و با جنس مخالف راحت و باز نیستم و ...

نه اینکه اینها رو به خاطر اون انجام بدم. اینها تو ذات منن. اینها سالها به خاطر اعتقاداتم به خاطر خودم و خدای خودم هست. حالا وقتی اون دختر خانم خوب هم به زندگیم اضافه میشه. ایمانم قویتر میشه. تلاشم بیشتر میشه. اگه تاحالا پولامو خرج الکی میکردم (البته برای تفریحات سالم مثل ورزش، موبایل و کامپیوتر و اتوموبیل و ...) از این به بعد خرج اونو زندگیم میکنم و بیکار نمیمونم و تمام تلاشم رو انجام میدم.

فقط تنها توقعی که ازش دارم اینه که همونطوری که وقتی میرم سراغش چادری و خوب هست، خوب بمونه. نصف دارایی رو نخواد (در سند ازدواج درج شده و امضا میکنن ولی من میخوام امضا نکنم. البته تمام زندگی من برای اون هست و باور کنید که اگه زنی اینطوری همسرم بشه تمام هست و نیستم رو فداش میکنم اما اونجا امضا نمیکنم) و با مهریه 5 سکه به نیت 5 تن، همسرم بشه. یک جشن خیلی ساده بگیریم یا یک سفر زیارتی بریم. سرویس طلای گرون نخواد.

در عوضش من هم حتی یک بشقاب هم ازش جهیزیه نمیخوام. نه تنها نمیخوام. بلکه سرکوفت نمیزنم و اعتقادی به این هم ندارم که دختر باید جهیزیه بیاره. خانواده ام هم حتی یک کلمه در اینباره نمیگن و خیلی بادرک و با شعور هستن. و اعتقاد خودمم اینه که خودم باید همه چیزو تهیه کنم و همینکه اون خانم فرشته و چادری زنم میشه خیلی هم ممنونم ازش و سرم منت گذاشته و من مثل ملکه ها باهاش رفتار میکنم. و فقط توقع خانه و بچه داری و محبت به همسر ازش دارم.

آیا من اگه با این شرایط بیام خواستگاری شما دختر خانم های مذهبی و چادری. حاضرید با یک پسر کاملا سالم (خیلی خیلی مثبت و سالم) که حتی در این سالها که تابستان بود. حتی یک عدد روزه ام رو هم نخوردم و حتی در حین ورزش کردن در مسابقات ورزشی هم روزه بودم. به هیچ وجه به رابطه پیش از ازدواج با دختر اعتقاد نداشتم و ندارم. خیلی به اندام و ورزش خودم اهمیت میدم. خیلی پرکار، اکتیو و پرتلاش هستم. اصلا اهل وقت تلف کردن و تلویزیون و ماهواره نیستم و ... آیا حاضرید با شرایطی که گفتم اگه مثلا من میومدم خواستگاری شما به من بله بگید و با هم زندگی رو از صفر و کم کم و خیلی کوچک شروع کنیم؟

پاسخ به این سوال برام خیلی مهمه. ممنون میشم پاسخ بدید. من میخوام با همین شرایط برم سراغ یک دختر خوب و شرایطم رو بهش بگم.و میخوام نظر شما رو بدونم. البته هنوز اون دختر خوب رو پیدا نکردم. که در لینک زیر در همین وب سایت هم موضوع رو مطرح کردم و دوستان دارن پاسخ میدن.

 پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

اما ان شاء الله اون شخص رو بلاخره پس از سالها طبق راهنمایی های دوستان پیدا میکنم. اگه با این شرایط برم سراغش و شرایطم رو بهش بگم. قبول میکنه و با من ازدواج میکنه؟ آیا هنوز هم برای دختران مذهبی مهمه که فقط پسر خوب و درستگار و اکتیو و پرتلاش و متعهد و معتقد و دوستار و عاشق همسر باشه؟


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)