سلام و خدا قوت برای پشت سر گذاشتن ماه رمضان به سلامتی

انشاء الله که تونسته باشیم از این ماه بهترین نتیجه هایی که میشه رو بگیریم. یک سوال داشتم از خواهران بخصوص خانومای مذهبی و مقید و چادری.

من حقیقتا ادم مذهبی هستم نمی خوام بگم خیلی پاکم ولی نماز روزه و واجبات و محرمات رو رعایت می کنم. پسری هستم 25 ساله که در شرف ازدواج اگه خدا بخواد . ترس من اینه که نتونم همسر آینده رو بشناسم.

خوب طبیعتا من متمایل به خانومای مذهبی و بخصوص چادری هستم تا همسری از این قشر انتخاب کنم  و بیچارگی و بدبختی ما پسرای مذهبی و مقید اینه که نمی تونیم بریم جلو و راحت با خانومی درباره ازدواج صحبت کنیم. بگیم بخندیم و بشناسیم روحیات و شخصیت اونا رو .

شخصیت من اینطوره که بشدت دوست دارم که خانومم مهربون باشه ، از مهربونی کردن من یا معاشقه های احساسی من بدش نیاد .بتونم بی نهایت بهش محبت کنم. شاید باورتون نشه ولی میگن مردا بیشتر بصری هستن ولی می خوام بگم که من 60 بصری هستم 40 لمسی یا شایدم بیشتر لمسی.

تو رو خدا نیاید بگید ای آقای مذهبی اینا رو از کجا میدونی یا این که شما چرا این حرفا رو میزنید. مگه ما دل نداریم. منم میخوام همسرمو بغل کنم و فشار بدم بخودم. بوسه بارانش کنم بخصوص پیشونی و گونه ها و با عرض معذرت لباش.

باور نمی کنید اگه بگم بیش از 5 6 ساله که هر شب خواب و رویای بغل کردن همسرمو موقع خواب میبینم . به شدت به بغل کردن حساسم .شایدم عقده شده برام اخه تا حالا هیچکی برای مهبت منو بغل نکرده یا این که بخواد ببوستم. قربون حکمت خدا هم برم من که عاشق داشتن خواهرم ام دریغ از یک خواهر .خواهری که اگه داشتم برادری رو براش تموم میکردم.

حالا سوال اصلی من اینه که این دست از خانمای چادری و مذهبی و بشدت مقید که به احتمال خیلی زیاد مورد های من از این دست هستن ،‌می تونن به قول معروف لوندی کنن. تو خونه شاد باشن بگن بخندن و بالا پایین بپرن. یا این که خیلی مهربون باشن .

شخصیت های منفعل تو دانشگاه بیشتر مانتویی ها فعال تر بودن و تو چشم تر . ولی چادری ها یبشتر منفعل و ساکت و سر بزیر. خوب حق بدین که من خیلی وسواس داشته باشم واسه شناختن اینا.


بیشتر بخوانید ...

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

می خوام با یه دختر واقعا مذهبی ازدواج کنم

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

سوال حیاتی از دختران چادری و مذهبی واقعی

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

دیدگاه شما در مورد دخترای چادری ساده، شیک و معصوم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

درسته که دخترای چادری خواستگاراشون بیشتره؟

چرا بعضی از آقایون با خانم های چادری بد برخورد می کنند ؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)