سلام دوستان

سریع میرم سراغ اصل مطلب، فقط لطفا چه خانم ها چه آقایون اگه تجربه ای دارید خواهش میکنم بهم بگید.

من یه دختر 22 ساله ام، یه خال کوچیک اما گوشتی توی ابروم ( تقریبا قسمت تاج ابرو ) دارم که تو این 22 ساله جز مادر و خواهرم هیچکی متوجه این خال نشده چون روش موی ابرو می افته به جز دو نفر یکی برادرم که چند ماه پیش تو آسانسور داشت باهام شوخی می‌کرد که یهو گفت تو ابروت جوش زده؟ که گفتم نه خاله! یکی دیگه هم که خالم که کلا آدمو آنالیز میکنه و ایشون هم همین چند وقت پیش پرسید جوش زده ابروت گفتم نه خاله!

حالا موندم چیکار کنم بردارم یا نه؟ از یه دکتر پوست پرسیدم ( البته این دکتره خودش خال برنمیداره چون دستگاهش رو ندارن ) که اگه بردارم جاش تو ابروم خالی میشه یا نه که گفت احتمالش هست خالی بشه اما گفت واسه رنگ کردن ابروت مشکلی پیش نمیاد.( البته کلا دکتر خیلی ماهری نیست بیشتر لیزر لک و موهای زائدش خوبه )

حالا من میخوام بپرسم:

کسی بوده که خال تو ابروش داشته و الان برداشته باشه؟ تاکید می‌کنم تو ابرو باشه خال. جاش خالی شده؟رنگ روشن بذارم رو ابروم بد میشه؟ این روش که با سرنگ میگن میکشن چطوره ؟ در ضمن خال بنده رنگ پوست هست ینی قهوه ای، مشکی نیست..  و اینکه مادرزادی هم نیست ولی خیلی وقته دارم .

همش نگرانم در آینده بخوام ابروم رو نازک کنم به مشکل بخورم مثلا بزنه از ابروم بیرون چون الان پهن و دخترانه برمیدارم .. بازم خواهش میکنم اگه خودتون یا اطرافیان تون این کار رو کردید بهم بگید.

راستی اینم بگم که من هیچ مشکلی در حال حاضر با ابروم ندارم، مشکلم برای وقتیه که بخوام نازک کنم یا رنگ روشن بذارم...

پیشاپیش ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)