سلام

یه سوال دارم از مردان و زنان متأهل

الان تو اینترنت که بری یا بری بین نوجوون های ۱۵ الی ۱۹ ساله می بینی بعضی ها دارن از عشق میگن ، مخصوصا دخترا ... پسرا هم که ...

البته نمیخوام دید جامعه رو بد کنم ، نه ، خیلی از پسرای هم سنم بودن که درباره آینده و اقتصاد و گاهی سیاست حرف میزدن ، اول اینکه من به عشق تو یه نگاه و اینا هیچ اعتقادی ندارم ، میگم اول باید طرف به دلت بشینه ، بعد بر اساس عقل بری جلو ، حالا کار به این کارا ندارم .

بعضی از شما متأهل های محترم ممکنه قبل از ازدواج از یکی خوش تون اومد یا اصطلاحا عاشق شدید ، و احتمالا به طرف نرسیدن و خوب بعدشم ازدواج کردید .

سوالم اینه ؛

الان که ازدواج کردید ، با توجه به اینکه خدا میگه بعد ازدواج بین زن و مرد مودت قرار میده ، این علاقه بعد از ازدواج بیشتر به دلتون نشسته یا اون علاقه قبل ازدواج ؟

و حتما قید کنید که زندگی خوبی دارید یا نه ، چون طبعا کسی که زندگی خوبی نداره ممکنه به گذشته فکر کنه ، ضمنا منظورم از عشق ،‌ دوستی نیست چون اصلا سمت دختری که اهل دوستی بوده نمیرم ( خودمم اهل دوستی نبودم ) منظور از علاقه ، علاقه بدون رابطه هستش . پس اون دسته از عزیزانی که دوست پسر / دختر داشتن ،لطفا جواب ندن .

این سوال رو پرسیدم تا بهتر واسه آینده تصمیم بگیرم

ممنون

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شکست عشقی از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)