سلام به همه دوستان
بنده برای اولین بار همین  اوایل امسال از یه نفر تو دانشگاه خوشم اومد . اونم به صورت دیوانه وار! همین جوری هم نرفتم جلو ، تحقیق کردم و با فلان کس مشورت کردم و خلاصه بعد از یه ماه و خورده ای تحقیق و مشورت از بزرگای دانشگاهمون ( اینایی که میگم منظورم استاد ها و روحانیون هم هستا ) آخر سر رفتم به این خانوم گفتم که چه حسی دارم بهشون!
من شنیده بودم که خیلی خاطر خواه داره و همه رو هم رد میکنه چه دوستی چه ازدواج! ولی به هر حال خواب و زندگیم پریده بود مجبور شدم بهش گفتم.
ایشون منو رد کردن و حالا این به کنار که من چند ماهی داغون بودم و بالاخره از فکرش اومدم بیرون. سوال من اینه که خانوم ها دلیلشون برای رد کردن خواستگارا چیه؟ واقعا دلیل منطقی پشتش هست!
این دلیل های معمولی رو نمیگم اصلنا منظورم دلیل پنهانی هست که ما ندونیم!
چون این دختر خانوم حاضر نشد حتی به حرفای  من گوش بده! یعنی اولش گفت اگه دنبال دوستی هستی که اهل این چیزا نیستم و بعدش که من گفتم نه قصدم ازدواجه گفت قصد ازدواج ندارم و بعدش من گفتم خب میتونم صبر کنم اصلا هیچ جوری راضی نشد!

حالا بعدش که من گفتم حدودا 7 8 ماهی ازتون کوچیک ترم ایشون گفتن معیار بزرگ تر بودن مرد واسه من  خیلی مهمه که واقعا این حرف با اون قصد ازدواج نداشتن کامل در تناقصه!
یعنی حس میکنم خواست منو بپیچونه!
در ضمن حدودا 23 سالمه و سربازی و اینا رو نرفتم!
شما خانوما فقط لطف کنین بگین به نظرتون چرا ایشون همه ی خواستگاراشونو رد میکنن!
با تشکر


مطالب مشابه :

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم ؟

رفتار بدی با خواستگارم کردم تا پشیمون بشه ولی عذاب وجدان دارم

خواستگاری رو که رد کردم سمج تر شده !

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

چرا خانواده دختر دلیل واقعی رد کردن خواستگار رو نمیگن ؟

چطور یه خواستگار فامیل رو رد کنم که دعوایی پیش نیاد ؟

لازمه از خواستگاری که رد کردم (بعد یک سال) حلالیت بگیرم؟

کار درستی میکنم که همه خواستگارهام رو رد میکنم؟

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بدون خواستگار ردش کنم ؟

به خاطر پر مو بودنم خواستگارها رو رد می کنم

از ترس آبرو، خواستگارها رو رد می کنم

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته ، ردش کنم ؟

شنیدم که به خاطر من خواستگارها رو رد می کنه

رد کردن خواستگار به دلیل نداشتن پرده بکارت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)