با سلام 
سوال من اینه که چرا وقتی از کسی خواستگاری می کنم یا جایی می ریم خواستگاری و در هر مرحله ممکنه جواب منفی بدن حالا ممکنه همون پای تلفن قبل این که بریم خواستگاری یا جلسه ی اول یا جلسات بعدی باشه و جواب منفی بدن دلیل واقعی و راستش رو نمی گند و یک جورایی یک بهانه می یارند یا مثلا می گند استخاره اوردیم بد بوده یا الان قصد ازدواج نداره یا با فامیل نمی خواد ازدواج کنه یا موارد مشابه و عیب هایی که اصلا 20 % هم احتمال نمی دی دلیل واقعی اون باشه که منطقی هم نیست و همش آدم فکر می کنه خوب دلیلش چی می تونه باشه و باعث دلزدگی از ازدواج و کاهش اعتماد به نفس می شه و از آخرم نمی فهمی چرا گفتند نه ؟
این اتفاق برای دخترا بد تره یعنی در بعضی از شهر ها مادر دختره می ره خواستگاری و دیگه سرو کلش پیدا نمی شه و بعضی جاها که آقا هم می ره اگر نپسندیدند خبری ازشون نمی شه و اگر معدودی هم زنگ بزنند دلیل واقعی نپسندیدا رو نمی گند ؟ حال در این مورد آیا باید خوانواده پسر زنگ بزنند و دلیل واقعی رو بگند حتی اگر نپسندیدا ظاهر باشه ؟ یا همون زنگ نزنند بهتره ؟
خود من به عنوان یک پسر ترجیح می دم اگر جایی ردم کردند دلیل واقعی رو بدونم نه بهانه های الکی و سوالم از دخترا اینه که کسی رو می خواهید رد کنید چطوری رد می کنید و چند درصد چیزی که می گید و بهانه ای که می یارد دلیل واقعیه و چند نمونه رو مثال بزنید 
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)