سلام
طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حق تعالی!
دختر خانمای گل، با خواستگار سمجی که از اقوام خیلی نزدیکه چه برخوردی میکنید؟؟ ایشون با اینکه جواب رد شنیدن، رفت و آمدشون با خانواده ما کمتر که نشده هیچ خیلی هم صمیمی تر شدن تا اینجا مشکلی نیست تقریبا، مشکل اصلی اینجاست که هر بار که خونمون میاد کلی ریخت و پاش میکنه و به عبارتی دست پر میان اونم چیزای گرونقیمت!!

من واقعا ناراحت میشم از این رفتارشون و خانوادمم همینطور بهشون هم میگیم خیلی محترمانه که چرا زحمت کشیدید و از این حرفا ولی دفعه بعد دوباره تکرار میکنن!!حس خیلی بدی بهم دست میده  حسی مثل اینکه من دارم ازش سوءاستفاده میکنم در حالی که خدا شاهده اینطور نیست و با منطق بهش جواب رد دادم ولی فکر میکنه با این سماجت و با این کارا میتونه دل منو بدست بیاره!!

کلا  به خاطر وضع مالی خوبشون خیلی اهل ریخت و پاشن چیزی که من ازش متنفرم !! کاش بعضی آدما بفهمن هستن هنوز قلب هایی که حتی به بهای تمام ثروتی که تو جهان هست نمیشه اونا رو خرید کاش کاش کاش همه چی آدما تو پول خلاصه نمیشد!!!!!

خدا رو هزار مرتبه شکر که اگر چه پولدار نیستیم ولی چشم و دلمون سیره و عزت نفس بالامون بزرگترین سرمایمونه!!

پیشاپیش از نظراتتون ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)