سلام

من دختری 19 ساله هستم. از لحاظ شرایط ازدواج موقعیت خوبی دارم. در حال تحصیل در یک رشته خوب هستم و از لحاظ اعتقادی محجبه. و ظاهر متوسط رو به بالا دارم. تا الآن خواستگارای خوبی داشتم ولی همه رو رد کردم چون با خودم میگم الآن سنم کم هست و بهتره به فکر درس و دانشگاه باشم و تازه اگرم ازدواج کنم باید دوران عقد چند ساله (3 یا 4 سال )داشته باشم که باهاش مخالفم. خانوادم هم باهام هم عقیده هستن. بنابراین مادرم کلا بدون نظر من همه رو رد میکنه. حتی اونایی که از لحاظ شرایط کاملا ایده آل هستن. میخوام بپرسم که کارم درسته ؟ آخه دوستام میگن اشتباه میکنی بالاخره که باید ازدواج کنی. داری موقعیت های خوب رو از دست میدی. میگن ما اگه جات بودیم اینکارو نمیکردیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)