سلام من دختری 23 ساله هستم
خواستگاری دارم که از فامیلای خیلی نزدیکمون هست که پدرم این اقا پسر رو که اسمش نیماهست رو خیلی قبول داره میدونم اگه موضوع خواستگاری رو علنا مطرح کنه حتما حتما حتما باید باهاش ازدواج کنم
من از نیما اصلا خوشم نمیاد به نظرم اون چیزی نیست که نشون میده یا ظاهرش با باطنش فرق میکنه میدونم قبلا دوست دختر داشته و من از ازدواج فامیلی بدم میاد...
نیما این موضوع رو که منو میخواد و میخوان برای خواستگاری بیان رو به من پیامک داد و نظر منو میخواست منم چیزی جواب خاصی بهش  ندادم و ازش خواستم دیگه بهم پیام نده ....
میدونم اگه بیاد خواستگاری حتما نظر همه بغیر من مثبته حالا اگرم بتونم بزور راضیشون کنم که من با نیما ازدواج نکنم بین خونواده ما با خونواده نیما اختلاف و دعوا پیش میاد اخه ما خونواده هامون با هم خیلی خوبن ...
میخوام خودم بهش پیام بدم و بگم من مخالفم و هیچوقت نیاد خواستگاری....
نظر شما چیه؟؟؟

دقیقا بهش چی بگم که هم ناراحت نشه و هم دست از سر من برداره؟؟؟
اگه راه بهتری سراغ دارین لطفا بگین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)