سلام

نمیدونم ازکجا شروع کنم

من تو سن 8 سالگی با پسر عمه  ام 10 سالش بود از سر کنجکاوی از پشت شیطنت کردیم بعد اون از دوستاش فهمیده بود که از جلو هم میشه انجام داد بعد انجام دادیم که مادر بزرگم دیدمون اون من بازرسی کرد یادم نیس که ازم خون اومد یا نه ولی مادر بزرگم چیزی به خانواده ها نگفت.

 تا چند سال پیش که ماجرا بکارت فهمیدم نمیدونم به نظرتون پردم سالم یا نه. سال گذشته هم چند هفته خودارضایی داشتم ولی به شکر خدا ترک شد وقتی عادتم تموم میشه حدود روز 14 الی15 یه خون خیلی کمی چند بار تا حالا دیدم ترو خدا کمکم کنید یعنی پردم که پاره شده ازش خون میاد من 19 سالمه . ادم مذهبی با خانواده مذهبی و اصرار به ازدواج دارند و من ترس از این موضوع همه ی خواستگاراما بدون فکر در مورد خصوصیاتشون رد میکنم کمکم کنید .


پاسخ :

 سلام

ماجرای شما ابهامات زیادی داره که نمیشه به طور قطع نظر داد . 

مثلا اندازه ی آلت اون چقدر بوده ؟ شما در چه حالتی بودید ؟ آیا اصلا موفق به دخول شد ؟ اگه شد ، چه مقدار ؟ نوع بکارت شما چیه ؟ و ...

با توجه به سر رسیدن مادر بزرگ به نظر می رسه که کارش تموم نشده . معاینه ی مادربزرگ و سکوت اون ، این حدس رو تقویت می کنه که اتفاق خاصی برای شما رخ نداده .

به هر حال اگه می خواید خیال تون راحت بشه و بیشتر از این فرصت ازدواج رو از دست ندید بهتره که به یه بهانه ای به یک پزشک زن مراجعه کنید و ازش بخواید که شما رو معاینه کنه . 

با توجه به حضور مادر بزرگ و سرپوش گذاشتن روی قضیه توسط ایشون ، احتمال این که اون خواستگارها رو بی خود رد کرده باشید زیاده .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)