سلام

من یک پسر 20 ساله هستم که در حال حاضر درس میخونم. کار میکنم، یه سوپر مارکت دارم که درآمدش خوبه. خونه و ماشین هم دارم. یه زمین هم بنام خودم دارم. اینارو بخش زیادیش رو به کمک پدرم مالک شدم و بخش رو خودم. چون از بچگی با پدرم کار میکردم و درآمد هم حقم بود دیگه پدرم کمکم کرد. خلاصه همه چیزم مجهزه که زن بگیرم.

اما چون سنم کمه، بهم زن نمیدن. در واقع من یه دختری رو میخوام که وضع خونواده ی اون هم خوبه. اما دختره رو بمن نمیدن چون سنم کمه.در صورتی که دختره راضیه! من الان نمیدونم چکار کنم. دختره هم 20 سالشه. تو دانشگاه باهاش آشنا شدم. الان با هم ارتباط داریم. یعنی ارتباطمون رو ادامه بدم تا چند سال دیگه ؟ یا دیگه باهاش ارتباط نداشته باشم؟ خب اگه فراموشم کرد و شوهرش دادن چی؟

سن ازدواج تو فامیلشون برای دخترا خیلی کمه. ولی پسرا نه. الان من باید چکار کنم؟ میخوام همین الانا با هم ازدواج بکنیم ولی خونوادش منو قبول دارن اما میگن چند سال دیگه! خب ما تا 4 یا 5 ساله دیگه باید هینجوری قایمکی و یواشکی با هم ارتباط داشته باشیم؟

مرتبط:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)