سلام به همه اعضا

من حدودا 23 سال سن دارم و آبان ماه گذشته از مقطع لیسانس فارغ التحصیل شدم. تو فامیلمون به یه دختر خانومی علاقه دارم که آبجی بزرگترش امسال پزشکی قبول شد و خودش هم واقعا درس خونه و 15 – 16 سال سن داره و برای من هم درس خون بودنش و موفقیت تو درسش خیلی مهمه. از نظر سطح درک و شعورش هم برخوردایی ازش دیدم که واقعا کیف کردم و پختگیش برام ثابت شده س.

حالا کار به اختلاف سن و سن مناسب برای ازدواج خانوما ندارم. سوال من اینه که:

یه دختر تو این سن درکش از ازدواج چیه به نظر شما ؟ یعنی وقتی حرف از ازدواج میشه چه چیزایی تو ذهنشون تداعی میشه؟ نگاه من و اون به ازدواج چه قدر با هم فاصله داره؟ ایا اون با دیدی که از ازدواج داره میتونه نیاز های من رو از ازدواج براورده کنه؟ (امیدوارم تونسته باشم منظورمو به خوبی انتقال بدم).

و سوال بعدی من اینه که با توجه به این که وضعیت درسی اون برای خودش و من اهمیت داره، مطرح کردن این موضوع تا چه حد میتونه رو درسش تاثیر بزاره و آیا این تاثیر مثبته یا منفی؟

و سوم این که من این موضوع رو با خودش مطرح کنم موفق ترم یا این که از طریق خانواده هامون اقدام کنم؟ آیا احتمالش هست که اگه با خودش صحبت کنم با خانوادش در میون بزاره و اوضاع حیثیتی من و خانواده م خراب بشه؟ یا راز داری میکنه و خودش جواب میده؟ اصلا موقعیت فعلی اون برای این پیشنهاد مناسب هست؟ و احتمال این که جوابش مثبت باشه چقدره؟

قبلا از پاسختون تشکر می کنم و امیدوارم بتونم از راهنمایی هاتون بهترین استفاده رو ببرم.



مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)