سلام
من یه پسر 19 ساله هستم که امسال دیگه رسما عاشق دختر داییم شدم ( البته قبلنا یه توجه داشتم بهش ولی در حد عاشقی نبود )  که ایشونم 15 سالشه. البته هر دومون تو یه ماهی به دنیا اومدیم و در واقع سه چهار ماه دیگه من میشم 20 ساله و اونم 16 ساله. من امسال وارد دانشگاه میشم.
راستش بعد از اینکه متوجه شدم به دختر داییم علاقه پیدا کردم شروع کردم به pm دادن بهش (البته قبلنا با هم صحبت میکردیم ها در حد دختر دایی پسر عمه )  چون میخواستم نظرشو بدونم و ببینم اصلا شاید اون منو دوس نداره ولی احساس میکنم داره ( از قدیم گفتن از دل به دل راهی هس خخخخ ).... حالا ما یه جورایی تو فضای مجازی راحت هستیم با هم و کافیه من شروع کنم و با هم چت کنیم البته تو واقعیت اینجوری نیستیم و هر دو سنگینیم و سخت با هم حرف میزنیم چون هر دومون درونگرا هستیم به خاطر همین دیگه مجازی عوضشو در میاریم حتی بعضی وقتا سر به سر هم میذاریم تو چت کردن و به هم دیگه تیکه میندازیم....

 البته از این صمیمی بودن به خدا من قصدی ندارم و چون دوسش دارم باهاش حرف میزنم وگرنه پسر مومن و معتقدی هستم و قصدم اصلا سو استفاده کردن و اینا نیس و فقط میخوام بیشتر با هم آشنا بشیم... منم اصلا تا حالا مستقیم بهش ابراز علاقمو نگفتم ولی غیر مستقیم یه چراغ سبزی دادم بهش که بفهمه
جالبه من اصلا با هیچ دختری صمیمی نیستم و اصلا بهشون رو نمیدم و سنگین رفتار میکنم ولی با دختر داییم از پَس که دوسش دارم حتی غرورمو میشکنم و بعضی وقتا تو چتامون سوتی هم میدم و باهاش مهربون رفتار میکنم... اونم با من صمیمی هس البته همونطور که گفتم فقط مجازی و در واقعیت در حد سلام و احوالپرسی ولی من بعضی وقتا میگم شاید تو فضای مجازی با هر پسری که میره پی ویش اینجوری صمیمی هس یا چون منو دوس داره با من اینجوری گرم میگیره.
فقط خواهشا بهم نگین که سنت کمه و این حرفا چون همونطور که گفتم تقریبا 20 سالمه و امسال هم وارد دانشگاه میشم و این عشق و علاقه هم از روی هوی و هوس نیس چون حتی نمیتونم به رابطه جنسی با دختر داییم هم فک کنم در صورتیکه باهاش ازدواج کنم.
حالا میخوام یه راهنمایی کنید منو. نمیدونم کارم درسته که باهاش چت میکنم و صمیمی هستم باهاش یا نه ولی دیگه واقعا تحمل ندارم و میخوام یه چهار سال دیگه هم بگذره و رسما ازش خواستگاری کنم.

مرتبط:

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


مرتبط 2:

مقدمه چینی برای خواستگاری از دختر دایی

من عاشق دختر دایی هام شدم

دوست دارم برادرم و دختر داییم با هم ازدواج کنن ولی ...

فکر دختر داییم نمی ذاره که درست درس بخونم

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

عاشق دختر عموم شدم

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

عاشق دختر عموم شدم ولی اون نسبت به من سرده

دختر عموم رو دوست دارم ولی نمیدونم چیکار کنم

طلبه ام و به دنبال فرصت برای خواستگاری از دختر خاله ام هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)