سلام 

اگه به یکی از دختران فامیل نزدیک، خیلی علاقمند بشین، مثل دختر دایی، چطور بهش میگین که ناراحت نشن، اولین قدم هایی که باید برداشته بشه چیه ؟ وضع اقتصادیم بد نیست و خونه و ماشین رو دارم خدا رو شکر.

خواهشا کمکم کنین خیلی دوسش دارم.


مرتبط:

من عاشق دختر دایی هام شدم

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دوست دارم برادرم و دختر داییم با هم ازدواج کنن ولی ...

فکر دختر داییم نمی ذاره که درست درس بخونم

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

عاشق دختر عموم شدم

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

عاشق دختر عموم شدم ولی اون نسبت به من سرده

دختر عموم رو دوست دارم ولی نمیدونم چیکار کنم

طلبه ام و به دنبال فرصت برای خواستگاری از دختر خاله ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) خواستگاری از دختران فامیل (۸ مطلب مشابه)