سلام

من از بچگی به آخوند ها و طلبه ها علاقه داشتم چون توی مسجد خیلی مهربون بودند و خوب رفتار می کردند ،‌ برای همین تصمیم گرفتم برم حوزه چون تصور خوبی از حوزه داشتم ،‌ سیکلم رو که گرفتم می خواستم ثبت نام کنم که خانواده ام مخالفت کردند و تصمیم بر این شد که با دیپلم برای حوزه ثبت نام کنم و همین کار رو انجام دادم .

الان 4 سال هست که در حوزه مشغول به تحصیل هستم . مشکل من این هست که خیلی گرم مزاج هستم ، و خیلی فشار جنسی رو تحمل می کنم .  مخصوصا زمانی که می خوام از خانه تا حوزه را از توی شهر اصفهان رد بشوم خیلی مراقب خودم هستم  که گناه نکنم و تحریک نشوم .

ولی واقعا خسته شده ام چندین سال است که دارم این وضع رو تحمل می کنم و روی درسم هم تاثیر گذاشته است به گونه ای که نمراتم در حال ضعیف شدن است . راستش الان من اگر ازدواج کنم با بیمه ی تامین اجتماعی فقط 450 هزار تومن می توانم هر ماه برای خودم به عنوان حقوق داشته باشم .

و اگر ازدواج کنم می توانم طی 2 یا 3 سال که در دوران عقد هستم طبقه ی بالای خانه ی پدری را بسازم و بعد از این 2 یا 3 سال عقد، عروسی کنم . و در طبقه ی بالا زندگی کنم . 

احتمال این که حقوق من از 450 تومن طی چند سال اینده اضافه شود وجود دارد ولی نه خیلی زیاد مثلا بشود 600 یا 700 هزار تومن . و به غیر از شرایط مالی به گفته ی دیگران من ادم با اخلاق و کم توقع و شوخ طبع و خشکه مذهب نبودن و اهل گذشت و ... هستم که خودم نظری درباره ی این خصوصیات ندارم که دیگران به من نسبت می دهند .

می خواهم بدونم با وجود این شرایط ایا من به خواستگاری دختر خاله ی 18 ساله ی خود برم یا نروم  که دختر خوب و از لحاظ مالی حتی از خانواده ی ما ضعیف تر هستند . و یک خانه ی اجاره ای خیلی کوچک در حد 50 متر زندگی می کنند و حقیقتش چند سالی هست که دنبال فرصت برای خواستگاری رفتن هستم ولی همش به خودم میگم صبر کنم تا وضع مالیم بهتر بشه .

با توجه به این که شرایط مالی من این است و تا چندین سال اینده تقریبا تغییر زیادی نخواهد کرد و گرم مزاجی من باعث به هم ریختگی فکر و درس نخواندنم شده است .

در ضمن من از مجردی اصلا خوشم نمییاد و دوست دارم یه همدم داشته باشم تا بتونیم در کنار هم به خوبی زندگی کنیم با عشق و محبت .


مرتبط:

مقدمه چینی برای خواستگاری از دختر دایی

من عاشق دختر دایی هام شدم

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دوست دارم برادرم و دختر داییم با هم ازدواج کنن ولی ...

فکر دختر داییم نمی ذاره که درست درس بخونم

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

عاشق دختر عموم شدم

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

عاشق دختر عموم شدم ولی اون نسبت به من سرده

دختر عموم رو دوست دارم ولی نمیدونم چیکار کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)