سلام

مخاطب سوالم دخترها و خانم ها هستند اما هر کی نظر داره نظرش رو بفرماید. یه موردی که تو نظرات توسط یه دوست مطرح شده بود برام جالب بود و اینجا به  بحث میذارم.

الان شاهد هستیم که دخترهای مجرد شاکی هستن که چرا پسرهای حدود ۳۰ ساله میرن دخترهای کم سن و سال رو میگیرن و هم سن‌های خودشون رو نمیگیرن.

خانوم ها چه مجرد چه متاهل حرف خیلی هاشون اینه که چرا پسران واسه خواستگاری میرن سراغ دخترهای کم سن و خیلی خوشگل و آن‌چنانی و چرا نمیان سراغ دخترهای هم سن خودشون؟  

حالا سوال من اینه که دخترهای مجردی که پسرهای خواستگار با امکانات کم، دانشجو، بدون حقوق بالا، بدون فوق لیسانس و دکترا رو رد می کنن و باعث میشن پسران تا سن ۲۸ ۲۹ ۳۰ و حتی بالاتر زیر فشار سنگین جنسی زجر بکشن، حالا چطور توقع دارن پسران  (که به خاطر توقع بالای دخترها سال‌ها زجر کشیدن) حالا که به شرایط مناسب رسیدن کار مناسب و ماشین و خونه دارن بیان خواستگاری دخترانی که تو زمان سختی اون ها رو قبول نکردن؟!! 

خب حالا که به شرایط مناسب رسیده دیگه و سال‌ها فشار و درد رو تحمل کرده چرا باید بیاد خواستگاری دختری که تو دوران سختی پسران، به خیلی هاشون جواب رد داده و حالا که سنش رفته بالا احتمالاً توقعش اومده پایین؟ 

 

مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله

 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه)