سلام

یه سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید

من پسری 21 ساله ام.دانشجوی ترم 4 کارشناسی یکی از دانشگاه های تهران. اهل شهرستانم

حدود چندساله عاشق یکی از دخترای فامیلمون شدم حدودا 5 سال از من کوچیکتره

البته ار همه نظر به بلوغ رسیده. این مساله رو با خانوادمم در جریان گذاشتم. که حداقل برید برام نشون کنید تا بعد کارشناسی بقیه کاراشو بکنیم. ولی میگن الان زوده. هنور وقت زیاده. بذار موقعیتت بهتر بشه بعد و از این جوابا ...

ولی من میترسم از دستم بره. چون واقعا دختر خوبیه . چند بار خواستم برم جلو و این مساله رو با خودش در جریان بذارم. ولی موقعیت پیش نیومده. چون ما تقریبا ماهی یبار همدیگه رو می بینیم

خواهشا یه راهی پیش پام بذارید

ممنون


مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)