ﺳﻼﻡ ﺧﺪﻣﺖ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺍﺩﻣﯿﻦ ﻋﺰﯾﺰ ﺳﻮﺍﻟﻤ ﻮ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﻭ راجع به ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ﺳﺎﻟﻪ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺧﻮﺷگل ﺧﻮﺷﺘﯿﭗ ، ﻧﻤﺎﺯ ﺧﻮﻥ ﮐﺎﺭ ﺩﺭﺳﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻥ ، ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ ﻣﺎ ﺷﺎء اﻟﻠﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺵ ﺍﻭﮐﯽ ﻭ ﭘﺎﮐﻪ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﻋﻘﻠﯽ ﻫﻢ ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺗﯿﺰﻫﻮﺷﺎﻧﻢ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ،  ﺍﯾﻨﻢ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺟﻮﻭﻥ. ) ﺳﻮﺍﻝ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺑﻮﺩﺍ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت رﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﺟﻮﺍب هاﺗﻮﻥ

مرتبط:

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)