با عرض سلام خدمت کاربران محترم

دختری ۱۹ ساله هستم ،خواستگاری دارم که ایشون ۳۲ ساله هستن که به صورت سنتی با هم آشنا شدیم. خیلی تحقیق کردیم همه از ایشون تعریف میکنن، یعنی زیادی از خوبیه ایشون میگن ، خانواده من همگی راضی هستن و بهم میگن باهاش ازدواج کن . خودمم واقعا میدونم که خوبه ولی به چند دلیل مرددم ؛

۱. اختلاف سنی که بینمون هست میترسم که فردا مشکل پیش بیاد و تو رابطه مون تأثیر بذاره، منظورم اینه که اختلاف سلیقه زیاد داشته باشیم .

برادر ایشون هم با خانموم شون یازده سال اختلاف سنی دارن و ظاهرا زندگیه خوبی دارن ولی من تو بعضی زندگی ها برعکسشم دیدم و میترسم ، در ضمن ایشونم چندین بار تأکید کردن که خوب به اختلاف سنی که داریم فکر کن .

گاهی به خودم میگم شاید خودشم مردد باشه که میگه به اختلاف سنیمون فکر کن

۲. از یه طرفم میترسم دیگه خواستگاری به این خوبی که واقعا بتونم بهش اعتماد کنم ( چون واقعا پسر پاکیه که این دوره و زمونه کم پیدا میشه) دیگه برام نیاد . درسته سن زیادی ندارم ولی خب همیشه هم خواستگار خوب واسه یه دختر نمیاد . 

از یه طرفم چون با هم تلفنی صحبت میکنیم یه کم دلبسته شدم و همین برام کار رو سخت تر کرده ، ایشون از نظر مادیاتم ،خونه و ماشین داره ( اینا رو میگم که کاملا موقعیت طرف رو بدونین ) ، واقعا موندم چه کنم، ممنون میشم راهنمایی کنید


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)