سلام
من مدت ها قبل حدودا یک سال قبل خاستگاری داشتم که شرایطش اصلا مورد قبولم نبود. کاملا نظرم منفی بود اما چون واسطه اصرار کرده بود قرار شد یک جلسه صحبت کنیم.

ایشون کاملا همونطور که پیش بینی کرده بودم متاسفانه خیلی خیلی سطحش از من پایین تر بود اصلا قابل مقایسه نبودیم. اما اعتماد بنفس عجیبی داشت . من نظرم کاملا از قبل منفی بود و در اون دیدار برای اینکه گیر ندن و اصرار نکنن سعی کردم که جوری رفتار کنم تا خودش پشیمون شه.

من بد برخورد کردم اما فقط بخاطر خودشون بود. بعد از جلسه به رفتارم فکر کردم و دیدم تا حدودی تحقیرشون کردم اما ناخواسته بود چون میدونستن در یه سطح نیستیم اما بازم اصرار کردن.

الان که مدت ها گذشته دچار عذاب وجدان شدم و فکر میکنم اینکه دیگه خواستگارهای خوبی ندارم بخاطر اون کاریه که با ایشون کرم و خیلی ناراحتم.
میشه راهنماییم کنین که چطور خودم رو آروم کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)