سلام

من به عنوان دانشجوی سال آخر پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه های کشور، میخوام به دوستان داوطلب تجربی که رویای پزشکی دارن از واقعیت های این حرفه بگم، لطفا دوستان دندان و دارو هم بیان مزایا و معایب رشته خودشون رو بگن …

شرایط الان خودم رو میگم…

با ۲۵ سال از همه دوستان خودم عقب ترم، نه سرمایه دارم نه کار پر درآمد، اونا با شغل آزاد و دلالی و . به همه چی رسیدن، خونه، ماشین، زندگی، طرح ۲ تومن میدن چون سربازم.

تخصصم اگه تا ۶ سال دیگه بگیرم، بعد ۱۵ سال درس و طرح، آیا می تونم به دوستانم از لحاظ مالی برسم، پس اگه امکان کار آزاد داری و سرمایه ش رو داری هیچ وقت بخاطر پول نیا، اون هایی که میگن درآمد نجومی دارن انگشت شمار هستن.

دوما فکر نکن میای اینجا همه چی گل و بلبه، همه ازت تشکر میکنن، تو با انبوهی از مریض ها مواجهی که درمانی ندارن و باید صد بار توضیح بدی که درمان کیوراتیو نداریم، کسی هم ازت تشکر نمیکنه، خیلی از بیمار اند ستیج هستند یعنی محکوم به مرگ، همراهش ازت میخواد که مریض رو بی خود درمانش نکنی و اجازه بدی زودتر بمیره ولی تو حق نداری، ببین خیلی از مریض ها با پیشرفت پزشکی زجرکش میشن یعنی یه زندگی طولانی تر اما زجر بهش میدی ...


پیشنهاد:

ازدواج با دانشجوی پزشکی

ازدواج با پزشک

شخصی که باهوش و نخبه نیست، میتونه پزشک موفقی باشه؟

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

نا امید شدم، آیا پزشکی الان اشباع شده؟

اگه رشته خوب قبول نشم ، آرزوهام کلا به فنا میره؟

مزایا و معایب پزشکی برای یک خانم چیه؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

چطور میتونم پزشکی قبول بشم؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

بازار کار رشته پزشکی در 10 سال آینده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه) رشته پزشکی (۱۹ مطلب مشابه)