سلام

بنده پسری ۱۸ ساله هستم که از وقتی یادم میاد عاشق یکی از دخترهای فامیل بودم که البته ۹ سال ازم بزرگتره

می دونم الآن خیلی‌ها میان میگن این اختلاف زیاده بهش فکر نکن ولی باور کنید من خودم همه ی اینها رد می دونم عقلم صد درصد میگه این به درد تو نمی خوره ولی قلبم یه چیز دیگه میگه

نمی دونم چه کار کنم اون هم منو دوست داره ولی علاقه من بهش کجا و علاقه اون به من کجا

علاقه‌ای که اون داره مثل وقتیه که شما یکی از اعضای فامیل رو فقط به عنوان فامیل بیشتر از بقیه دوست داری شاید هم به خاطر اینکه از بچگی دوستم داشته الآن هم به همون صورت دوستم داره

به نظرتون چه کار کنم با این حس؟ هر وقت اون رو می بینم تا چند روز زندگیم مختل میشه از بس که بهش فکر می‌کنم شب با فکرش می‌خوابم و صبح با فکر اون از خواب بیدار میشم

به نظرتون برم بهش بگم یا اگه بگم اوضاع از این چیزی که هست خراب‌تر میشه؟ اگر نظرتون اینه که بهش نگم بهم بگین چطوری فراموشش کنم

راستش من معتقدم که خدا مهر یه نفر رو تو دل یکی دیگه می ذاره ولی نمی دونم این وسط خدا چه کار داره می کنه و هدفش چیه دقیقاً


مرتبط با کوچکتر بودن دختر از پسر در ازدواج:

خواستگاری از خانمی که 2 سال ازم بزرگتره

از 21 سالگیم خیلی احساس تنهایی می کنم

بزرگتر بودن زن از مرد مشکلات خاصی بوجود میاره؟

چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم؟

با وجود نکات مثبت زیاد دختر ،میشه از بزرگتر بودنش چشم پوشی کرد

می خوام به خواستگاری دختری برم که دو سال ازم بزرگتره

اگه اون دختر رو داشته باشم هیچ چیز دیگه ای تو زندگیم نمیخوام

عاشق دختر وبلاگ نویسی شدم که 4 سال ازم بزرگتره

دو سال از دختر مورد علاقم کوچکترم

دید مردم نسبت به ازدواج با دختر بزرگتر و بلند قدتر چیه؟

چطور مادرم رو راضی کنم که با یه دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

منو دختر عموم که ازم بزرگتره نسبت بهم علاقمند شدیم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم

چطوری به خانواده م بگم عاشق دختر داییم که 6 سال ازم بزرگتره شدم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)