سلام به همه دوستان

میشه سریع به من جواب بدید چون سه روز دیگه دارم میرم خواستگاری

من و خانومی از همدیگه خوشمون اومده و قراره سه روز دیگه برم خواستگاری این خانم . من 22 سالمه ولی خب تو همین سن همه چیز دارم ماشین،خونه،کار دولتی، و نمی خوام از خودم تعریف کنم
ولی همه میگن که بیشتر از سنم میفهمم این خانم هم دختر خوبی هست ولی تنها موضوعی که منو نگران کرده اختلاف سنی هست که این خانم 24 سالشون هست .

یعنی با هم دو سال اختلاف سنی داریم البته اینو میگم که خود این خانم گفت که مشکلی برای اختلاف سنی ندارم و سن برام اهمیتی نداره بیشتر درک دو طرف و اخلاق مهمه ، ولی خب از شما دوستان می خوام کمکم کنید به نظرتون اختلاف دو سال اشکال نداره ؟ بعدا مشکل ساز نشه ؟

با تشکر فراوان از دوستان شرمنده وقت تون رو گرفتم

ممنون و طاعاتتون قبول باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)