سلام

یه سوال از دختر ها ؛

نظرتون در مورد ازدواج پسر کوچیک تر از شما تا حداکثر ۵ - ۶ سال چیه ؟

من خودم عاشق یه دختر شدم که ۶ سال ازم بزرگتر بود و من بهش گفتم قضیه رو ،بعد یه جوابی داد که هنوزم که هنوزه مغزم داره سوت میکشه . گفت که زن ها زودتر از مردها پیر و شکسته میشن بخاطر همینم جذابیت شون رو برای شوهرشون از دست میدن، پس بهتره که از شوهرش کوچیک تر باشن .

واقعا آدم اگر عاشق یکی باشه اصلا چهره اون فرد واسش مهم نیست . مهم دله وگرنه چشم که هر روز یکی بهترش رو میبینه ، منم خودش رو انتخاب کرده بودم نه چهره ش رو ، یا یه مورد دیگه که پسره از دختر ۴ کوچیک تر از خودش خوشش اومده بود، دختره هم بخاطر سنش ردش  کرد نه بخاطر چیز دیگه ، حالا بعضی ها سلیقه شون اینه که دوست دارن شوهرشون ازشون بزرگ تر یا همسن باشه ، این یه سلیقه ست و هیچ عیبی هم نداره ولی این دلایلی که بعضی ها میارن واقعا آدم میمونه که چی بگه ؟ اصلا خود پیامبر (ص) از حضرت خدیجه (س) ۱۵ سال کوچیک تر بودن .  

یه بزرگی میگه که سن فقط تعداد دفعاتیه که انسان به دور خورشید چرخیده و هیچ ربطی به عقل و شعور و فرد نداره ، پس چرا بعضیا این دلایل بنی اسرائیلی میارن . این طرز تفکر انسان قرن ۲۱ نیست .


مرتبط:

یه خواستگاری دارم که 1 سال از من کوچکتره

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه) ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)