سلام

من خودم یکی از اون هایی هستم که فیلم های خارجی میبینم، چه سریال چه سینمایی، منظورم چیزهایی نیست که توی تلویزیون پخش میشه، منظورم فیلم هایی هست که اصولاً دانلود میکنیم و میبینیم، یا ماهواره پخش میکنه، این سبک از فیلم ها اصولاً جذاب به نظر میرسن.

با بحث های شرعی دیدن این فیلم ها در این پست کاری ندارم، هر کی معتقد بود، ببینه مرجع و دینش چی میگه، بحثم تاثیری هست که توی زندگیِ روزمره مون میذاره، این فیلما باعثِ سرگرمی میشن، جذابن، تجربه و تاریخ و داستانن، پس میتونن کمک مون کن و 

همه ی این ها درست، ولی عوارض و تاثیراتِ منفی هم دارن، یکیش اینه که چشم و دل مون رو سرکش میکنن، اکثر مردان و پسران این فیلم ها، هیکل های درجه یک دارن، بدنسازی کار کردن و کار میکنن، تغذیه و ورزش دارن، چهره و اندامِ درجه یک دارن که واسه عمومِ جامعه جذابه، اکثر خانوم ها و دخترهای این فیلم ها،چهره های درجه یک دارن که جذابیت میده بهشون.

باشگاه و تغذیه و عمل دارن، شگردهای سینمایی و گریم دارن، و …

به نظرم دیدنِ زیادِ این فیلم ها باعث میشه دچارِ مشکل بشیم، مثلا توی ازدواج، واقعاً چند درصدِ پسرهای ایرانی هیکلِ جذاب دارن؟، چن درصدشون بدنسازی کار کردن؟، چن درصدشون سیکس پک و عضلاتِ جذاب دارن؟، چن درصدشون چهره ی خیلی جذاب دارن؟، واقعاً چن درصدِ دخترهای ایرانی، اندامِ اون جوری دارن؟، چند درصدشون چهره و ظاهرِ اون جوری دارن؟، چند درصد شون ... ؟

فقط خواهشا از دختر پسرهای ایرانی بد نگین، حرفم اینه که همون بازیگرها هم توی جامعه ی خودشون،خیلی خوشتیپ و خوش هیکل و جذابن، زیاد دیدنِ این فیلما باعث میشه چشم و دل مون سیری ناپذیر بشه، باعث میشه سخت پسند و سخت گیر بشیم، باعث میشه الکی موقعیت های خوب مون رو از دست بدیم، باعث میشه همه ش به فکرِ ظاهر و جذابیت های ظاهری باشیم، باعث میشه بعداً که ازدواج کردیم، از شوهرمون، از خانوم مون ناراضی باشیم، چون سیکس پک نداره، چون هیکلِ اونجوری نداره، چون چهرش به خوشگلیِ اون ها نیست.

تجمل گرایی هم یکی دیگه از عوارضِ زیاد دیدنِ این فیلماست، خواستم بگم مراقب باشین، شاید انکار کنین و بگین نه اینجوری نیست، ولی ناخودآگاه حتماً به همین وضع مبتلا میشیم، نمیگم سیکس پک و اندامِ خوش فرم خوب نیست، اتفاقا خیلی هم خوبه، ولی میگم نباید انتظاری بشه که نشه کنترلش کرد، نباید توقعِ کاذب بشه، نظر شما چیه؟

ممنون


مرتبط با ظاهر خواستگار:

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


مرتبط با زیبایی ظاهری زنان:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)