خواهرم چند سالی ازم بزرگتره. با هم نمی سازیم. هم من اشتباه داشتم هم اون. اصلا مهم نیست که کی مقصره. مسئله اینه که این عدم سازگاری وقتی مجبوریم کنار هم و توی یک خوته باشیم منو آزار میده.
همیشه دوست داشتم با خواهرم مثل دوست صمیمی باشم..امّا متأسفانه رفتارش با من خیلی اوقات از صد تا غریبه بدتره، و در برابر غریبه ها صبور تره
کم پیش میاد با هم به تفاهم برسیم...مخصوصا که اعتقادات خیلی متفاوت از هم داریم. 
گاهی فکر می کنم ای کاش هیچ وقت خواهر هم نبودیم. شاید اون وقت اصلا کاری به کار هم نداشتیم.
خیلی غمگینم وقتی میبینن رابطه مون این قدر بده و هیچ تلاشی نمی تونه ما رو بهم نزدیک کنه. جایی خوندم که بعضی ها بد نیستند ولی با هم سازگاری ندارند و تو رابطه با همه که بد میشن...
با این غم چه کار کنم؟ هر وقت اون رو می بینم انگار که یک کمبودی دارم...برام زنده میشه و آزارم میده.... ناراحتم از اینکه گاهی ازش متنفر میشم.
خیلی مهمه که اعضای خانواده با هم مهربون باشن و هم دیگه رو دوست داشته باشن... خواهش می کنم تمام تلاشتون رو بکنید که قدر همدیگه رو بدونید و همدیکر رو دوست داشته باشید مخصوصا اکر بزرگترید...شما باید به اون هایی که از شما کوچکترن دلگرمی بدید که دوست شون دارید. باور کنید رفتار مهربون شما و حامی بودنتون خیلی حال دل شون رو خوب می کنه، پیشاپیش از کمک تک تک شما عزیزان ممنونم...خیلی برامون دعا کتید

پیشنهاد:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)